כשחושבים על השנה שעברה על ג'סטין טימברלייק וג'סיקה בייל, הקורונה נראית פתאום כמו חברה ידידותית שכיף להיות בסביבתה. אם מישהו לא חי על כדור הארץ בשמונת החודשים האחרונים, TMI כאן להזכיר שטימברלייק, מהכוכבים הגדולים והנחשקים בעולם, נתפס בנובמבר האחרון כשהוא צמוד יותר מדי לשחקנית אלישה וויינרייט איתה צילם סרט בניו אורלינס. מאז עברו המון מים בנהר, המעריצים תקפו את טימברלייק והוא בתמורה התנצל בפני אשתו קבל עם ואינסטגרם ומאז השניים שומרים על פרופיל נמוך במטרה לשקם את חיי הנישואין שלהם.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Justin Timberlake (@justintimberlake) on

הפאוור קאפל ההוליוודי לא נצפה יחד בפומבי מאז חודש מרץ האחרון, אבל עכשיו דיווחים מעבר לים מספרים כי בשבוע שעבר, בייל וטימברלייק הביאו לעולם תינוק והפכו להורים לשניים. הזוג הצליח לשמור את ההיריון הרחק מאור הזרקורים ודאג לא להעלות אף תמונה מסגירה לרשתות החברתיות. על פי הדיווחים, אמה של בייל, קימברלי קונור בייל, נכחה גם היא בלידה והמשפחה כולה תבלה את התקופה שלאחר הלידה בביתה שבקולורדו.

זהו הילד השני של הזוג, כשב-2015 ילדו את בנם הבכור, סילאס וב-TMI כבר לא יכולים לחכות לתמונה המשפחתית והכנראה פוטוגנית מדי של המשפחה המאושרת.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Justin Timberlake (@justintimberlake) on

טימברלייק ובייל עם בנם הבכור (צילום:  Stefan Matzke sampics gettyimages)
טימברלייק ובייל עם בנם הבכור (צילום: Stefan Matzke sampics gettyimages)