עוד לפני שנגיף הקורונה התפשט ברחבי העולם בעקבות סיני שאכל עטלף, ביצעו השורדים משימה של אכילת עטלף צלוב ומשופד בפרומו לקראת הפרק הבא שישודר בשלישי. עמותת "קירות שקופים" קוראת להחרים את התוכנית ואת החברה שהעניקה חסות לפרק המדובר העוסק בהתעללות בעלי חיים ועושה יח"צ על חשבון 700,000 אנשים ברחבי העולם שמתו מהקורונה. 

בפוסט שהעלו בדף הפייסבוק של העמותה כתבו: "ביום שלישי ישודר פרק מזעזע של "הישרדות", בו המתמודדים אוכלים עטלפים שרופים ומשופדים ואברים כרותים נוראיים אחרים. התוכנית שמשודרת ב"רשת 13", מטרתה היא אחת - למשוך כמה שיותר קהל לצפות בתוכנית ולהרוויח כסף מחסויות".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

בפרק הבא ,השורדים צריכים לאכול עטלפים. מה דעתכם על המשימה?

A post shared by בלוג הישרדות חם!!!! (@blog_survivor) on

"אנו לא מוכנים שבישראל יקדמו מעשים שפלים כאלו ויקדמו לנוער חינוך מזעזע של התעללות בבעלי חיים. כידוע, וירוס הקורונה שגרם למותם של 700,000 בני אדם הגיע משוק הבשר בוואהן ושילוב קטלני של עטלף ופנגולין. לעשות על גבי צער של אנשים רבים קידום יח"צ זה נמוך, חולני ומטורף. הגיע הזמן שגם בתוכניות ריאליטי צהובות ורדודות יהיה מעט מוסר ואם לא נלמד אותם בכוח לשלם על זה בכיס".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Alina Levy (@alina___levy) on

"בושה גדולה לצוות ההפקה לערוץ ולמתמודדים שהשתתפו בתועבה הזו, הפרצוף שלכם מקדם התעללות בבעלי חיים בפריים טיים. תאבי פרסום וזמן מסך ללא טיפת מוסר".

מהפקת "הישרדות" נמסר: "התוכנית הישרדות מציגה לעיתים משימות ודרכים נוספות תרבויות שונות בהתאם למקום בו מצולמת העונה. העונה הנוכחית צולמה בפיליפינים שם המאכלים המוצגים במשימה מקובלים למאכל. למתמודדים בתוכנית הבחירה אם להשתתף במשימה על פי צו מצפונם". 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

כן, יש שם עטלף על השולחן הישרדות VIP, שלישי אחרי החדשות #ערוץ13

A post shared by הישרדות - ערוץ 13 (@survivor.israel) on