הזוג הטרי בביצה לירן דנינו וטיילור מלכוב עוד לא הספיקו ליהנות מהקשר החדש וכבר מגיעות כותרות שליליות בהקשר שלהם יחד. נראה שהפתיחה של הזוגיות שלהם צורמת מדי. הזמר וכוכבת הנוער נדבקו כידוע בנגיף הקורונה, טיי חשפה לציבור שהיא חלתה ואילו דנינו דאג תחילה לשמור על פרטיותו וחיסונו הרפואי ורק כעבור שבועיים חשף כי גם הוא חלה בנגיף.

השניים, כך על פי הדיווחים, שינו את מיקום הבידוד למלון דירות בתל אביב, אך נדרשו לעזוב כשהשכנים גילו מי השכנים החדשים שלהם שנמצאו חיוביים לנגיף. אלא שכעת נודע ל-TMI שהשניים ממשיכים להסתבך שוב ושוב וכי דנינו הפר את הבידוד. הזמר מסר למשרד הבריאות את כתובת מגוריו בפתח תקווה, שם יעביר את הבידוד עד סיומו וכשנציגי המשרד הגיעו לביקור פתע בביתו, לבדוק את שלומו של הזמר שלא השיב להם לשיחות טלפון - גילו כי הוא לא בבית.

טיילור מלכוב נפשה בבית מלון למרות היותה חולת קורונה - ונדרשה לעזוב - לחצו כאן

טיילור מלכוב (צילום: באדיבות שי אביטל)
טיילור מלכוב (צילום: באדיבות שי אביטל)

משרד הבריאות פנה למשטרה שפתחה בחקירה ולאחר בדיקה גילו כי דנינו העביר את הלילה בדירה בדרום תל אביב יחד עם טיילור מלכוב, מבלי להודיע על כך למשרד הבריאות. כידוע, חולה קורונה רשאי לשהות בבידוד בחברתו של חולה קורונה אחר, אלא שהוא מחויב לעדכן מראש את משרד הבריאות או את קופות החולים היכן הוא יעביר את הבידוד. הוא גם רשאי לשנות מיקום, לא לפני שהוא מקבל על כך אישור ממשרד הבריאות או מקופת החולים. 

לירן דנינו (צילום: אור גפן)
לירן דנינו (צילום: אור גפן)

מלכוב מיהרה להגיב ברשתות החברתיות וכתבה כך: "קמנו הבוקר לסערה גדולה ואנו המומים איך התקשורת מוציאה דברים מהקשרם. מהרגע שקיבלנו תשובה חיובית עזבנו את המלונית ונסענו לביתו של לירן בתל אביב לבידוד, אותו אנו עושים יחד. לא יצאנו מהבית בת"א ושמרנו על כל ההנחיות. אל ביתו של לירן הגיעו פקחים על מנת לבדוק כי אנו אכן שומרים על ההנחיות ונמצאים בבידוד. תחילה נסעו לבית משפחתו בפ"ת ולאר מכן הוסבר להם כי אנו נמצאים בביתו בת"א. הם הגיעו לשם, בדקו וראו כי הכל תקין, מסרו לנו החלמה מהירה, אמרו שהכל בסדר והמשיכו לדרכם. לא הפרנו בידוד ואנו לוקחים מאוד ברצינות את ההנחיות ופועלים לפיהם. צר לנו כי ידיעה לא נכונה שהחלה לרוץ הבוקר התפתחה ללא בדיקה מקיפה של התקשורת מה נכון ומה לא. מאחלים לכולם החלמה מהירה ואכן - השמעו להנחיות".

עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור בשם לירן דנינו מסר: "לירן דנינו היה בביתו מרגע שעזב את המלונית, הוא לא יצא ושמר על בידוד וההנחיות, המשטרה אכן הגיעה אתמול לבדוק שהוא אכן בביתו ואכן צילמה אותו במקום ואישרה שעמד בכל ההנחיות, לכן גם לא קיבל קנס או שום תלונה מצד המפקחים שהגיעו. המשטרה איחלה לו כל טוב ורק בריאות. הכתובת הרשומה ברשויות היא של ההורים של לירן ולכן היה אי הבנה, לירן וטיילור עושים את הבידוד יחד בביתו בתל אביב מרגע יציאתם מהמלונית".

לירן דנינו (צילום: אור גפן)
לירן דנינו (צילום: אור גפן)