אסתי גינזבורג ועדי קייזמן שערקו לאחרונה במפתיע להוליווד ממשיכים להסתבך. בחודש שעבר התקבלה בקשה לעיקול כספו של קייזמן בסך של 5.9 מיליון שקלים שלא הכחיש את חובותיו לתובעים וטען כי אין בידו להחזירם. למרות ההצהרות נחשף כי גינזבורג וקייזמן מתגוררים יחד עם ילדיהם בבית מפואר בשכונת היוקרה בהוליווד הילס בשכנות עם לאונרדו דיקפריו וכוכבים הוליוודים אחרים.

השכנה החדשה של אסתי גינזבורג ועדי קייזמן בלוס אנג'לס - לחצו כאן.

אסתי גינזבורג ועדי קייזמן (צילום: סיון פרג')
אסתי גינזבורג ועדי קייזמן (צילום: סיון פרג')

אלא שכעת ממשיכים השניים להסתבך, כשעובדת משק הבית לשעבר של הזוג תובעת אותם בבית הדין לעבודה בתל אביב. אותה עובדת משק בית לשעבר אזרחית אריתריאית אשר עבדה אצל הזוג כשלוש וחצי שנים, הגישה תביעה על ידי עו"ד דוד בר חוה ותובעת את הזוג בטענה שלכל אורך תקופת העסקתה נמנעו הזוג מלשלם לה את זכויותיה הסוציאליות המינימליות הקבועות בחוק, לרבות פדיון ימי חופשה, הפרשות לקופת פיצויים, קרן השתלמות וקרן פנסיה, דמי הבראה ועוד. 

אביה של אסתי גינזבורג ממשיך לתקוף: "הרס אישה צעירה ושני ילדים" - לחצו כאן.

אסתי גינזבורג ועדי קייזמן (צילום: אביב חופי)
אסתי גינזבורג ועדי קייזמן (צילום: אביב חופי)

עוד נכתב בתביעה כי העובדת הזרה ביקשה מאסתי גינסבורג לשנות את שעות עבודתה היות והיא עובדת באופן רציף וללא הפסקות תוך כדי שהיא עצמה בעלת בית- דבר אשר מקשה עלייה לנהל אורך חיים תקין. אסתי לטענת העובדת החליטה בתגוסב לפטר אותה ללא כל הודעה מוקדמת.

כפי שפורט בכתב התביעה ע"י עו"ד דוד בר חוה: "לא יכול להיות שאנשים בעלי כוח רב ינצלו את העובדה שמדובר בעובדת זרה ללא כל יכולות, ויעסיקו אותה במשך שעות לא הגיוניות וללא כל הפסקה- וברגע שזו התנגדה היא מצאה את מקומה בחוץ. השניים לא שילמו לעובדת זכויות סוציאליות הקבועות בחוק ועל כך הם נתבעים".

מטעמה של אסתי גינזבורג סירבו להגיב.

עדי קייזמן ואסתי גינזבורג (צילום: אביב חופי)
עדי קייזמן ואסתי גינזבורג (צילום: אביב חופי)