ברכות ואיחולים לזמרת דמי לובאטו בת ה-27 שקיבלה את הצעת נישואים מבן זוגה, מקס אהריך בן ה-29, אמש (רביעי) שירד על ברך ושאל אותה "האם תנשאי לי?" בתוספת לטבעת יהלום ענקית. לובאטו נענתה בחיוב ושיתפה את מיליוני עוקביה בתמונות וכתבה: "כשהייתי ילדה אבא שלי תמיד קרא לי 'הפרטנרית הקטנה שלי'. משהו שיכל להישמע מוזר ללא המבטא הדרומי שלו. בעיני זה היה הגיוני לחלוטין והיום המילה הזאת הגיונית שוב אבל היום אני באופן רשמי אהיה בת הזוג של מישהו אחר".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Demi Lovato (@ddlovato) on

לובאטו המשיכה וכתב לבן זוגה: "ידעתי שאהבתי אותך ברגע שפגשתי אותך. זה משהו שאני לא יכולה למישהו שלא חווה את זה בעצמו אבל למזלי גם אתה הרגשת ככה. מעולם לא הרגשתי כל כך אהובה על ידי מישהו בחיי (חוץ מההורים שלי). אתה אף פעם לא לוחץ עלי להיות משהו אחר ממה שאני ואתה גורם לי לרצות להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמי".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by MaxEhrich (@maxehrich) on

"יש לי את הכבוד לקבל את ידך בנישואים. אני אוהבת אותך יותר ממה שמילים יכולות לבטא, אבל אני נלהבת להקים איתך משפחה. אני אוהבת אותך לנצח בייבי שלי. בן זוגי. לחיי העתיד שלנו", סיימה לובאטו את הנאום המרגש. השמועות על הזוגיות של השניים התחילו במרץ כשהם החליפו הערות פלרטטניות ביניהם ברשתות החברתיות. השניים עברו את בידוד הקורונה יחד והתאהבו לחלוטין.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by MaxEhrich (@maxehrich) on