הם הכוכבים הכי גדולים במדינה, יש להם ביחד מיליוני עוקבים באינסטגרם, פמליה של אנשי צוות שמלווה אותם לכל מקום וכדי שהם יסכימו להוביל מותג כלשהו, תצטרכו לשלם להם הרבה אבל הרבה מאוד כסף. 

למרות זאת, כולנו יודעים שכדי להצליח בחיים ובתעשיית הבידור בפרט, צריך להתחיל ממשהו, לכן גם אנחנו היינו בהלם לגלות מה היתה דריסת הרגל הראשונה של הכוכבים הגדולים שלנו בביצה המקומית.

אז מי רקד לצלילים של כאבי מחזור? מי התחילה בכלל בתחרות מלכות היופי (ולא זכתה. במערכת TMI עוד מנסים להתגבר על ההלם) ובאיזה עולם נועה קירל הייתה פעם רק ניצבת?

עדן פינס

לפני שהפכה לדוגמנית הלוהטת במדינה, קטפה קמפיינים בינלאומיים, הובילה את "רנואר" עם נבחרת פרזנטורים היסטרית והוסיפה לרשימת האקסים שלה את דור רפאלי, עדן פינס הייתה ילדה בת 18 שניסתה את מזלה בתחרות מלכת היופי של ישראל. לשלב המועמדות הסופיות היא לא הגיעה (ושמישהו יעשה בירור מקיף בהנהלת התחרות איך דבר כזה בכלל קרה), אבל אנחנו נשארנו עם מזכרת קטנה של פינס מספרת לנו על התחביב הסודי והמפתיע שלה.

חברים יקרים שלי, זהו זה, זה הזמן האחרון להצביע לי אם אתם חושבים שאני יכולה להיות מלכת היופי הבאה של ישראל. כי השנה - אתם השופטים!! וגם תוכלו לצפות בסרטון התדמית שלי. מודה לכל אחד ואחת שהצביעו ותמכו עד כה, וגם כבר אם הצבעתם אתמול-אפשר להצביע שוב היום. שעה אחרונה שלפני הסערה. ותאמינו לנו, זו סערה להצבעה: missisrael.ynet.co.il אוהבת הכי שיש❤️❤️

פורסם על ידי ‏‎Eden Fines‎‏ ב- יום רביעי, 27 במאי 2015

מי היה מאמין? עוד 4 ימים זה קורה. תחרות מלכת היופי של ישראל באתר Ynet. ולכם, יש אפשרות לבחור מי תהיה המלכה שלכם. כבר בחרתם? 25.5.15 Save the date! #missisrael #missisrael2015 #missisrael_ynet

פורסם על ידי ‏‎Eden Fines‎‏ ב- יום חמישי, 21 במאי 2015

סטפן לגר

עם שורה של להיטים, תנועות ריקוד שנלקחו ישר מסצנה ב"סטאפ אפ" ובעיקר המון סטייל, סטפן לגר הוא אולי אחד הכוכבים הכי לוהטים שלנו היום במדינה. רבים אומנם זוכרים שלפני הפרסום וההצלחה, היה סטפן אחד מהרקדנים של סטטיק ובן אל אבל האם ידעתם שהוא היה חלק מלהקת בנים? טוב, לא אחת אמיתית במיוחד אבל אי שם ב-2015, השתתף הזמר המצליח בפרסומת "לנורופן" ביחד עם להקת בנים פארודית שהוקמה לשם הצילומים, שם הם שרו ובכן, על כאבי מחזור ואיך להיפטר מהם בקלות.

סטפן לגר (צילום: ענת מוסברג)
סטפן לגר (צילום: ענת מוסברג)

נועה קירל

כשאומרים את השם נועה קירל האסוציאציה הראשונה שעולה לראש היא כנראה פאוץ' . עוד אסוציאציות שיכולות לעלות הן כוכבת על, זמרת, שחקנית, טאלנט והרשימה עוד ארוכה. מילה שלא עולה לאף אחד מאיתנו לראש היא "ניצבת", אבל גם נועה קילה התחילה איפשהו ולפני שהתפוצצה על כל המדינה, השתתפה הכוכבת הצעירה בפרסומת לדאורדורנט כשהיא מלווה מאחורה בריקוד את אליאנה תדהר. כולה קומפלט, מיליון דולר.

מיס קילה (צילום: יונתן ויצמן)
מיס קילה (צילום: יונתן ויצמן)

דניאל גרינברג

לפני שהתפרסמה ב"אח הגדול", קטפה קמפיינים,  התחתנה עם אייל גולן, נשאה ברחמה את ביתם המשותפת, רבה עם אייל, מחקה את כל התמונות המשותפות שלהם וחזרה בה, הייתה גרינברג ילדה בת 16 מהישוב מיתר שחלמה לדגמן וההכרה הראשונית הגיעה בתחרות "מיס באר שבע והנגב", שם זכתה גרינברג במקום הראשון וקטפה את הכתר. 

דניאל גרינברג (צילום: צילום מסך יוטיוב)
דניאל גרינברג (צילום: צילום מסך יוטיוב)

מייקל לואיס

הידעתם שלפני שמייקל לואיס היה אחד הדוגמנים הכי לוהטים במדינה שלנו, ואז אחד השחקנים הכי לוהטים, ואז מעורר הפרובוקציות הכי לוהט ואז חולץ הפקקים הכי לוהט, הוא היה דוגמן הלבשה תחתונה לוהט? כן כן, ברור שזה לא מפתיע אף אחד שלואיס דגמן פעם או פעמיים הלבשה תחתונה בחייו אבל מה תגידו שתשמעו שבשנת 2005 כשהוא עדיין אנונימי, דגמן הכוכב הלבשה תחתונה של המותג "אל ניניו" בסצינת חיי הלילה של הקהילה הגאה? לואיס שהיה אז בן 17 נבחר להוביל את קטלוג הקיץ של המותג ואף הופיע בתצוגת אופנה באחד המועדונים בעיר. השאר כמובן, היסטוריה.  

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Michael Lewis מייקל לואיס (@michaelewis) on

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Michael Lewis מייקל לואיס (@michaelewis) on