אושיית האינסטגרם, דנה זרמון, כבר לא יכולה לשמוע יותר את השאלה שחוזרת שוב ושוב האם היא נכנסה להיריון. זרמון שהתחדשה בבייבי חדש מסוג אחר, קמפיין בכיכובה למותג למותג הטיפוח הבינלאומי "OLAY" שהגיע לישראל, סיפרה על סט הצילומים על הרצון להיכנס להיריון ועל תגובות הסביבה. 

דנה זרמון (צילום: רפי דלויה)
דנה זרמון (צילום: רפי דלויה)

זרמון הגיעה היום (חמישי) להצטלם לפרסומת החדשה של המותג וסיפרה כי כל הסובבים אותה, אפילו חברותיה הקרובות ביותר, לא מפסיקים לשאול אותה אם היא נכנסה להיריון. כזכור, זרמון התחתנה עם בן זוגה, גיא ביטון לפני כשלוש שנים ומאז היא נתקלת בשאלה הזאת בכל ראיון ובכל מפגש משפחתי או חברתי. 

דנה זרמון (צילום: רפי דלויה)
דנה זרמון (צילום: רפי דלויה)

עוד סיפרה זרמון שהיא גאה בגוף שלה ושמחה שהיא לא שדופה מדי ושהיא שמחה להוות השראה להרבה בנות שפונות אליה ברשתות החברתיות ומודות לה על מה שהיא מייצגת. זרמון שיתפה השבוע את עוקביה ברשתות החברתיות בשתי תמונות. בתמונה אחת הצטלמה בזווית מחמיאה ובתמונה השניה בזווית שעלולה לעורר חשד להיריון וביקשה: "תבינו, הכל זה זוויות, בתמונה אחת אני יכולה להיות דוגמנית ובתמונה אחרת חבית. זה לא אומר כלום על הרחם שלי. אז קצת סבלנות וקצת פחות חטטנות". ב-TMI ממתינים בסבלנות. 

דנה זרמון (צילום: רפי דלויה)
דנה זרמון (צילום: רפי דלויה)

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

נתחיל מהסוף, אני (עוד) לא בהריון!!! השאלה הזאת עולה מהשניה שגיא שבר את הכוס, לפעמים זה מסקרנות (שגובלת בפולשנות) ולפעמים זה כבר חוצה את הגבול ופשוט פוגע. כשאני מעלה תמונה או וידאו בלי להתחשבן יותר מידי, והזווית לא הכי מחמיאה ברור לי שהתגובות יהיו- ״את בהריון״, ״נראה לי היא בהריון״. אז קודם כל, אני אענה פה במרוכז- כן!!! אני מאוד רוצה ילדים! כן, גיא רוצה ילדים וכן! חלום שלנו לבנות בית ומשפחה משותפת, טפו טפו חמסה חמסה. דבר שני- די!!! להכנס לי לרחם (כן, זה משפט נדוש אבל אמיתי). ברור לי שזה מסקרן, אני רוצה להאמין שלרוב זה לא ממקום רע ואפילו ההיפך! אבל זה נושא כלכך אישי, כלכך פרטי והרבה שוכחים את זה. אמנם בחרתי בחיים הפומביים, אבל לכל אחד מגיע שמשהו ישאר אישי, או לפחות יחשף מתוך בחירה אישית. אז הנה שתי תמונות, אחת עם בטן שטוחה וזווית מחמיאה, ואחת מזווית שמפארת את כרס האושר שלי. תבינו, הכל זה זוויות, בתמונה אחת אני יכולה להיות דוגמנית ובתמונה אחרת חבית. זה לא אומר כלום על הרחם שלי. אז קצת סבלנות וקצת פחות חטטנות. מבטיחה לכם שכשהבשורה המשמחת תגיע, אתם תהיו הראשונים לדעת (אחרי בעלי ומשפחה וחברים קרובים ). ובנימה חיובית שתהיה שבת שקטה ובריאה לכולם! אוהבת גם את הסבלניים וגם את החטטנים שבניכם ❤️

A post shared by Dana Zarmon | דנה זרמון (@danazarmon) on