השבועיים האחרונים היו סוג של רכבת הרים לפאוור קאפל אולי הכי גדול בעולם. הכל התחיל כשקניה ווסט חשף בעצרת הבחירות שלו לנשיאות ארצות הברית כי הוא ואשתו קים קרדשיאן שקלו לעבור הפלה בהריון של בתם הבכורה נורת' ומשם הכל התדרדר.

סדרת ציוצים מדאיגה בטוויטר בה הוא מטיח אשמה באשתו ובאימה קריס ג'נר, על כך שהן מנסות לכלוא אותו, שמועות על גירושים שעומדים על הפרק ואפילו פגישות עם עורכי דין כדי לאמוד את הנזקים שיגרמו כתוצאה מפירוק היחסים של הזוג ששווה מיליונים.

קרדשיאן בתגובה החליטה לשמור על דממת אלחוט ברשתות החברתיות, עד שלבסוף פרסמה הצהרה באינסטגרם בה כתבה: "כידוע לכם, קניה סובל מהפרעה דו-קוטבית. אם מישהו מכם או מהיקרים לכם חווה את זה, הוא יודע כמה קשה להבין את זה. מעולם לא דיברתי על כך בפומבי כי רציתי להגן על ילדיי ועל בריאותו של קניה אבל היום אני מרגישה צורך לנקוט עמדה כדי לשחרר את הסטיגמה שדבקה במחלה הזו".

עוד כתבה קרדשיאן כי היא מבינה שבעלה הוא דמות ציבורית שנתון לביקורת בכל רגע, אך ביקשה לגלות כלפיו חמלה ואמפתיה עקב המשבר שהוא עובר. "מי שקרוב לקניה ומכיר את ליבו מבין כי לפעמים הדברים שהוא אומר לא מתיישבים עם כוונותיו", הוסיפה קרדשיאן.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Kim Kardashian Updates (@kimkardashiansnap) on

אתמול (שבת), פרסם הראפר ציוץ חדש בו הוא מתנצל בפני אשתו על מה שכתב: "אני רוצה להתנצל בפני אשתי קים על שיצאתי נגדה בפומבי על נושא אישי ופרטי שלנו. לא הגנתי עליה כמו שהיא הגנה עלי. קים אני יודע שפגעתי בך. בבקשה תסלחי לי. תודה שאת תמיד שם בשבילי".

מקורבים למשפחה המפורסמת בעולם אומרים כי קים שמחה שקניה התנצל ומתחיל להתעשת אבל היא והמשפחה עדיין מודאגים לגבי מצבו ומבחינתם בריאותו ומצבו הנפשי הם כרגע בעדיפות ראשונה לפני הכל.

ווסט מבלה בשבועות האחרונים בחווה הפרטית שלו בוויומינג ובימים האחרונים הסכים להיפגש עם חברים קרובים בלבד, ביניהם המנהל האישי שלו ואפילו ג'סטין ביבר שהגיע לחווה ביחד עם אשתו היילי ביבר לתמוך בראפר בתקופה הקשה שהוא עובר.  

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on