הדוגמן מייקל לואיס חשף בחודש שעבר שהוא נמצא במינוס בבנק של 47,000 שקלים בעקבות הסגר של הקורונה והעבודות שהוא הפסיד. כעת הוא עולה שלב ופותח במאבק נגד הממשלה, התקשורת ונגיף הקורונה, כשהוא קורא לציבור הרחב להוריד מסיכות ולא להישמע להנחיות.

לואיס הזמין את עוקביו להגיע במוצאי שבת הקרוב למחאה שתערך בכיכר רבין, כשהלוגו של המאבק הוא של מסיכת מיגון לפנים עם הכיתוב המתנוסס עליה "מורידים מסיכה".

מייקל לואיס (צילום: ללא קרדיט)
מייקל לואיס (צילום: ללא קרדיט)

הדוגמן כתב: "מורידים מסיכות כי נמאס לנו. מפסיקים להאמין לממשל מנותק, מפסיקים לתת יד לטירוף הזה".  בסטורי ארוך הוא מגולל את טענותיו כי "מדובר בקמפיין חסר תקדים בכיכובם של הפרזנטורים ראש הממשלה בנימין נתניהו, סיגל סדצקי, איתמר גרוטו, משה בר סימן טוב ויולי אדלשטיין, עם שחקני המשנה - המשטרה, השב"כ, אמ"ן' מל"ל והמוסד. בכיכובם של הגיבורים האזרחים שניצלו מהמחלה הנוראה". עיתונאים שמדבררים את המסרים ובתפקיד ליצן החצר פרופסור לס. בתפקיד הרעים מכחישי הקורונה".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Michael Lewis מייקל לואיס (@michaelewis) on

עוד מפרסם לואיס כי "התקשורת מייצרת פחד והיסטריה ומסתירה מכם את האמת שזו מחלה קלה, שמחלקות הקורונה ריקות, שהבדיקות לא אמינות, שאין עלייה במספר המתים יחסית לשנים עברו, ואין הצדקה לאיסורים וההגבלות". עוד כתב לואיס: "כל עוד אני יושב בבית בחוסר ודאות לגבי העתיד שלי והאנשים שם למעלה משחקים בנו כמו בובות כשהם ממשיכים לקבל משכורת סדירה בלי שום חשש, אני לא אמשיך לתמוך בחוסר ניהול וההיגיון הכושל שלהם. מצטער. אני לא משאיר את הגורל שלי בידי אחרים, חצי שנה אני צורח להחזיר את המשק לעבודה - נמאס". 

מייקל לואיס נגד הממשלה והתקשורת (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מייקל לואיס נגד הממשלה והתקשורת (צילום: צילום מסך אינסטגרם)