אחרי שלושה וחצי חודשים של שיקום, כוהנת הספורט שר פיטנס עמדה היום לראשונה על הרגליים. שעות אחרי שילדה את בנה מצאה עצמה שר פיטנס נאבקת על חייה, כשהיא מורדמת ומונשמת בעקבות חיידק טורף. פיטנס, שלא יכלה להזיז את רוב חלקי גופה, עברה תהליך שיקום ארוך וממושך בחודשים האחרונים במקום להיות בבית לצד בנה הטרי.

כעת סופסוף היא משגרת בשורות משמחות כשעמדה היום ללא עזרה ותמיכה על שתי רגליה. פיטנס תיעדה את המאורע המרגש כשהיא עומדת לצד הצוות המסור שמטפל בה במחלקת השיקום באיכילוב: "שהחיינו וקיימנו והגענו לזמן הזה. סופסוף, אחרי מלחמה של שלושה וחצי חודשים אני שמחה להכריז בקול, ישתבח שמו לעד, אני על רגליי. דרך ארוכה עוד לפניי ויש ימים לא פשוטים מלאי נפילות, אבל החוכמה בחיים היא לדעת לקום אחרי כל נפילה, עם הרבה תקווה ואמונה".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

שֶׁהֶחֱיָנוּ וְקִיְּמָנוּ וְהִגִיעָנוּ לַזְּמַן הַזֶּה שלוש נשים מדהימות שבתוך ליבי לנצח- דוקטור אנה סזין המדהימה- מנהלת מחלקת שיקום אילנית אברון- הפיזיותרפיסטית שלי מנהלת מערך שיקום ושלי לוי...שהיא הלב הפועם כאן ❤️ שלושת הנשים המדהימות (יחד עם צוות שלם כאן) ניגבו את דמעותיי בימים בהם בכיתי, הרימו אותי בימים בהם נפלתי, חיזקו אותי בימים בהם נשברתי מחאו לי כפיים כשעמדתי ועודדו אותי להמשיך להילחם ובעיקר- הוכיחו לי שכוח נשי הוא חזק יותר ממה שחשבתי! תודה רבה לכן שהייתן כאן לצידי לאורך הדרך - וסוף סוף אחרי מלחמה של 3.5 חודשים אני שמחה להכריז בקול- ישתבח שמו לעד- אני על רגליי אני עוד מאושפזת ודרך ארוכה עוד לפניי... ויש ימים לא פשוטים מלאי נפילות.. אבל החוכמה בחיים היא לדעת לקום אחרי כל נפילה עם הרבה תקווה ואמונה ❤️ תודה לכולם על כל התפילות - יש לכם חלק בלתי נפרד מההחלמה שלי- ולא אפסיק להודות לעולם!

A post shared by SHER Fitness/שר פיטנס (@sher_fitness) on