חברת יחסי הציבור, הפרסום והשיווק PR Public Line יצאה בקמפיין נוקב על המצב המוסרי־חברתי במדינה. “כמשרד שמומחה בזיהוי משברים, אנחנו מעלים את המסר: המצב היום הוא המשמעותי ביותר אי־פעם, ומסכן את הבית השלישי. נציין שמאחורי הקמפיין עומד יועץ התקשורת של המשרד איציק דוד, ובלי קשר המנהלת האסטרטגית והפרזנטורית של פאבליק ליין היא אילנה אביטל, כוכבת 'הישרדות'".

אביטל, קשה לשרוד בימים אלו?
“חודשיים שאני בחברה, ולאחרונה קיבלתי את התפקיד הנחשק הנ"ל".

השבוע נחתמה אחת העסקאות היקרות ביותר בתולדות השכרות הבתים בישראל. מדובר בווילה בהרצליה פיתוח עם חדר כושר פרטי, בריכה ו־700 מ"ר בנויים על מגרש של דונם. עלות השכירות החודשית היא 1.3 מיליון שקל, אבל אם השוכרים יבחרו להישאר לכל השנה, זה יעלה להם 4.2 מיליון שקל. את העסקה הובילה מתווכת האלפיון העליון, עו"ד שירה אוריון, שהייתה אחראית גם לרכישת הווילה של קוונטין טרנטינו בישראל ולמכירת הפנטהאוז בארלוזורוב 17 בתל אביב.

אוריון, זה טוב לכלכלה?
“בזכות מאגר הלקוחות הפוטנציאליים שלי העסקה הרלוונטית הושלמה בתקופת הקורונה, שמזמנת הזדמנויות עסקיות אטרקטיביות. בסופו של יום, ישראל היא המקום הכי נחשק לחיות בו, ואני גאה שנפלה בזכותי האפשרות להוביל עסקאות כאלה ולהביא ארצה כסף של פיגורות בינלאומיות כמו השוכר או הבמאי ההוליוודי".

הח״כ והשר לשעבר רן כהן (מרצ) ובת הזוג שלו היו חלק מהמבקרים בביאנלה לאומנויות במוזיאון ארץ ישראל ברמת אביב. במסעדת המוזיאון אמר כהן, שחוקק בין השאר את חוק הדיור הציבורי, שכבר עשור שהוא מחוץ לפוליטיקה אבל הלב שלו כואב למראה ההתרסקות שלה ושל מוסדות השלטון. הוא גם סיפר על ספרו האוטוביוגרפי, ״סעיד״. החברים לשולחן מספרים שאף על פי שהוא בן 82, הוא נראה ממש מצוין.

כהן, הפגנת גם בבלפור?
“בשנה האחרונה לא השתנה כלום בחיי האישיים. לא שקלתי לחזור לפוליטיקה, אלא חזרתי לתפקיד נשיא הוועידה של מרצ, כי אני חרד לאן שהמדינה מידרדרת, ומה אשאיר לנכדים שלי כאן".

רן כהן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
רן כהן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

לאורך כל השנים טענה שרון פנאן, אלמנתו של מוני פנאן ז"ל, כי לא הייתה מעורבת בעסקיו. השבוע קבע זאת גם בית המשפט המחוזי בתל אביב, כשהרכב של שלושה שופטים דחה את דרישת נושיו של המנוח לקבל פיצוי של 2.8 מיליון שקל מהאלמנה. בפסק הדין נקבע כי שרון, כמו גם הילדים לירון ורגב, לא היו מודעים לעסקי המנוח ולא היו מעורבים בהם.

שרון, גאולה?
“זה היה גיהינום עלי אדמות. הירושה היחידה שנותרה בעזבונו של מוני היא שני ילדיי המוכשרים והמקסימים, לירון ורגב. תמו ימים של מחנק, עוגמת נפש ודכדוך. הנפש הסדוקה שלי יוצאת לריפוי ושחרור, ונשמתו של מוני נחה גם היא על משכבה בשלווה. כולם יבינו עכשיו שנפגעה כאן משפחה תמימה וטובת לב. אנחנו רק רוצים להמשיך בחיינו בשקט ולשים את כל הפרשה מאחורינו".

שרון פנאן (צילום: שלומי יוסף)
שרון פנאן (צילום: שלומי יוסף)

> הדוגמנית ומלכת היופי תאלין אבו חנא שחגגה בימים אלה יום הולדת, נצפתה עם לוק פנים משודרג. מסתבר שהיא הגיעה עם אחותה ראנין למכללה של המאסטרית ביאנה גרץ, שם קיבלו קונטור לגבות של שתיהן בשיטת המיקרופיגמנטציה החדשה שהביאה גרץ מאוקראינה.

תאלין אבו חנא (צילום: יח''צ)
תאלין אבו חנא (צילום: יח''צ)