הסאגה בין אליאב אוזן לדנית גרינברג לא נגמרת. גם היום, שנה אחרי הפרידה של כוכבי הריאלטי שהפתיעה את הביצה השניים ממשיכים לשתף את כל העולם בפרידה האישית ובדם הרע שזרם ביניהם.

שבוע ימים חלפו אחרי שגרינברג העניקה ראיון ודיברה בגלוי על הפרידה מאוזן, אלא שאוזן לא אהב לקרוא את הדברים, ובטח שלא נהנה שגרינברג רמזה כי היא זאת שהחליטה לפרק את החבילה. כעת משיב אוזן מלחמה וכותב בפוסט את הדברים הבאים: "כשאני יושב וקורא כתבה שנכתבה עליי ולא מזדהה עם שום פרט, כאילו שלא מדובר בכלל בי, בחיים שלי, אני מבין שעם כל הקושי שבתהליך, הפרידה זה הצעד הטוב ביותר שעשיתי.

"נכון, הכתובת הייתה על הקיר עוד בימי האח הגדול, האובססיה המטורפת, הבכי, הדרמות על מה שנוגד את הבחירה שלה. 'ברחתי ממנו בזמן' אחרי שהגעת אליי לסטודיו, אחרי שגילית דרך התקשורת שאנחנו מתגרשים. דנית היקרה, היו ימים יפות, היו פחות. התהומות שנוצרו הובילו לכך שאבחר ללכת בדרך שונה, נפרדת. ברגע שהעצרתי לחשוב ושיניתי כיוון לדרך שלי התחילו הדרמות, היריות, ההכפשות וזה כ"כ מיותר ורדוד, ואני לא אתן לעצמי להגיע למקום הזה בשום שלב.

אני פונה אליך בכל לשון של בקשה, הניחי לי, המשיכי הלאה לחייך, תצרי לעצמך דרך חדשה והלוואי ותהיי מאושרת בה.  חפשי לך תחומי עניין שיעצימו אותך ואת היכולות שיש בך כדי להתקדם ולהתפרסם מבלי לנופף בכל פעם מחדש בחיי הזוגיות שלך לטוב ולרע עם אליאב אוזן. תני לי לבנות את החיים שאני מייחל להם, תני לי להקים את המשפחה שאני כ"כ חולם עליה".

גרינברג הגיבה לדברים כשהעלתה פוסט עוקצני לאינסטגרם עם הכיתוב: "העבר לספאם".

הפוסט של דנית גרינברג (צילום: אינסטגרם)
הפוסט של דנית גרינברג (צילום: אינסטגרם)