רגע לאחר ששודר הווידוי המרגש של השורד הדומיננטי אסי בוזגלו על כך שהוא רוצה שאביו, יעקב בוזגלו, יראה שלא רק בנו האחר, הכדורגלן המצליח מאור בוזגלו, מהווה מקור לגאווה קרו שני דברים. יעקב ומאור בוזגלו החליטו להפריד כוחות אחרי שנים ארוכות של עבודה מקצועית משותפת ואסי שהפך להיות השם הכי חם כרגע במשפחת בוזגלו עם השתתפותו ב"הישרדות VIP", עשה טעות שגרמה ליעקב לאכזבה.

אסי בוזגלו ואביו יעקב על המהלכים שלו בהישרדות (צילום: אביב חופי)

רגע אחרי שאסי ועדי בוזגלו חזרו מבילוי ט"ו באב שכלל טיפול פנים מפנק ב"הרמון היופי", צלם TMI פגש את האב ובנו אמש (רביעי) בתערוכת הציורים החדשה של האם, חני בוזגלו ושאל אותם על המהלכים האחרונים של אסי ב"הישרדות". "אני חושב שהוא עושה צעדי ענק לכיוון הגמר אני מאד מקווה שהוא יגיע לשם אלא אם כן הוא ימעד באיזושהי צורה, אני מקווה שזה לא יקרה. אני חושב שבמקרה של בני הוא טעה, הוא היה צריך לפרגן לו על הניצחון והוא לא עשה את זה. אני התאכזבתי כצופה. אבל מה לעשות מותר לטעות", אמר יעקב. 

אסי בוזגלו (צילום: אביב חופי)
אסי בוזגלו (צילום: אביב חופי)

גם אסי בוזגלו התייחס לתקרית עם בני ברוכים תוך כדי שהוא ממשיך להתעקש שבני ניצח בזכותו: "כן הוא יכול לנצח במשימות, אני לא שם את עצמי מעליו בשום מקרה, אבל במקרה הזה הוא ניצח בזכותי ובזכות ישראל, אין ספק בכלל". על הברית עם עידן חביב, אמר בוזגלו: "כרתתי ברית עם עידן, שחשבתי שתוכל לקדם אותי ואותו במשחק. אם לא הייתי חושב שזה מהלך חכם לא הייתי מציע לעידן לעשות את הברית הזאת". 

אסי בוזגלו, עדי בוזגלו (צילום: אביב חופי)
אסי בוזגלו, עדי בוזגלו (צילום: אביב חופי)

מאור בוזגלו, חני בוזגלו, אסי בוזגלו, יעקב בוזגלו (צילום: אביב חופי)
מאור בוזגלו, חני בוזגלו, אסי בוזגלו, יעקב בוזגלו (צילום: אביב חופי)