לפני כשנה וחצי חשפה ליאורה את הרומן הסודי בין בתו של גדעון סער - אלונה סער לשחקן שמככב בימים אלה בסדרה תאג"ד, אמיר חורי. גם אז הזוגיות הציתה את ארגון "להבה" שמגנה זוגיות בין בני זוג שהם לא מאותה דת.

מאחורי הארגון עומד בנצי גופשטיין שכמו שבעבר גינה את צמד השחקנים ושלח מכתבים לאביה של סער, חבר הכנסת גדעון סער (שבאותה תקופה לא כיהן בכנסת), החליט שהפעם מגיע לאלונה לקבל מכתב הוקרה על הפרידה שאותה פרסם הבוקר ערן סויסה בישראל היום.

תכירו: החבר החדש של בתו של גדעון סער - לחצו כאן.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Cheese @alonasaar

A post shared by Amir Khoury ~ أمير خوري (@amir_khoury) on

כך כתב גופשטיין: "לכבוד אלונה סער ואמיר חורי. ברכת מזל טוב לרגל פרידתכם ויציאת כל אחד לדרך חדשה! הבוקר, התבשרנו באמצעות כלי התקשורת, כי הקשר הזוגי של שניכם הגיע לסיומו. אין ספק כי פרידה בין בני זוג היא דבר קשה, ואולם דווקא בשל סיבה זו - אני שמח לברך אתכם בברכת מזל טוב". 

בנצי גופשטיין (צילום: יונתן סינדל, פלאש 90)
בנצי גופשטיין (צילום: יונתן סינדל, פלאש 90)

"אני מברך אתכם, על כך שהשכלתם להבין שקשר של התבוללות בין יהודי לשאינו, קשר אשר אין לו תוחלת מיסודו - אינו מסוגל באמת להתקיים. אלונה, אני מברך אותך על נכונותך להכיר בערך העליון של שמירת זהותך היהודית, ששמרה על עם ישראל במשך 2,000 שנות גלות מלהיטמע בקרב העמים ולהיעלם. אני בטוח כי תכירי כבר בקרוב יהודי בחיר ליבך, ותזכו להקים יחד בית נאמן בישראל. כמו כן, אנו בארגון להב"ה מעמידים לרשותך את אנשי המקצוע שלנו, שישמחו לסייע לך בקשיים שעשויים להתעורר בעקבות הפרידה".

"אמיר, אני מברך גם אותך על שעשית את הצעד הנכון כשעזבת את אלונה, ומאחל גם לך שתמצא בקרוב קשר זוגי חדש, אך הפעם - עם אשה מוסלמית. בברכה, בנצי גופשטיין, יו"ר ארגון להב"ה".

בנצי גופשטיין בבית המשפט  (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
בנצי גופשטיין בבית המשפט (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)