אחרי שדניס והדר חגגו שנה ליום בו נפגשו לראשונה בטיסה בכדור פורח, כעת הגיע תורם של ניר והגר מ"חתונה ממבט ראשון". הזוג שעבר הרבה טלטלות במהלך צילומי התכנית, הצליחו להחזיק זוגיות אוהבת למרות כל המכשולים והמגננות (בעיקר של הגר). אמש (רביעי) ציינו הזוג שנה ליום הכרותם בברכה מרגשת ברשתות החברתיות.

הגר משה, ניר פור (צילום: נוי ערקובי)
הגר משה, ניר פור (צילום: נוי ערקובי)

ניר פור ששיתף בתמונה הראשונה שלהם יחד מירח הדבש כתב להגר: "זאת התמונה הראשונה שאני צילמתי, בדיוק לפני שנה. זה היה הסלפי הראשון שלנו ביחד, מיד כשהחזירו לנו את הטלפונים ולפני שעלינו לטיסה שהובילה להרפתקה מטורפת. אני זוכר את הרגע הראשון שראיתי אותה. ראיתי את העוצמה, את הנוכחות, את הכוח... ואת הלב".

"והיום, שנה אחרי, אני עדיין בחיר לבה. אז לך, בחירת לבי, האישה שאיתי, תודה. תודה על ההכלה, תודה על ההובלה, תודה על השאיפה המתמדת להתקדם ותודה על השנה.. אחת מהיפות שחוויתי. וכמובן, לשנים רבות כאלו, שיהיו טובות עוד יותר, מפתיעות ומרגשות.. ובעיקר אוהבות".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Nir Pour (@nirpour1) on

גם הגר משה שהייתה אדישה ומרוחקת במרבית הפרקים של התכנית, בירכה את ניר והוסיפה מצגת תמונות מרגשת עם שיר החופה שלהם, וכתבה: "היום לפני שנה אני וניר נפגשנו לראשונה. זה היה מתחת לחופה בשמלה לבנה, מול כל החברים והמשפחה, המצלמות וההפקה. ועדיין, זה איכשהו הרגיש נוח, אמיתי ובעיקר צעד נכון. לא יכולתי להבין אז לאיזה מסע אנחנו יוצאים יחד ומה צפוי לנו בדרך".

"אין ספק שהדרך שלנו לא תמיד הייתה קלה. לרגעים ויתרנו אחד על השנייה, לרגעים ניר נלחם עלינו יותר ולרגעים אני. עם כל מה שעברנו בשנה האחרונה זה לא מובן מאליו שאנחנו עומדים פה שנה אחרי יחד. אז ממוש שלי, תודה על השנה הכי משמעותית בחיי. תודה על מה שאתה. מחכה בכיליון עיניים לבאות".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Nir Pour (@nirpour1) on