רגע אחרי הסכם השלום עם איחוד האמירויות, גם הזמר עומר אדם רוצה להיכנס לספר ההיסטוריה. הזמר ששלח כזכור סרטון ברכה לפני מספר חודשים למנהיגי האמירויות בעקבות סיוע לקהילה היהודית, נמצא במשא ומתן להופעה פרטית באיחוד, ראשונה לאומן ישראלי. בסוף השבוע האחרון קיבל הזמר המסלסל מסר מיוחד מאחד ממנהיגי האמירויות, חאמד בן חאליפה ממשפחת המלוכה והזמנה אישית לביקור ולמופע.

בעקבות ההזמנה מתנהלים בימים אלה מגעים בין אנשיו של אדם לאנשיו של חאליפה, לקראת המפגש ולמופע מיוחד של עומר באמירויות, מה שנותן חיזוק נוסף למערכת היחסים שכעת נחתמה .סרטונים רבים הופצו בחודשים האחרונים של אזרחים באמירויות ששומעים את להיטיו של הזמר הישראלי, חלקם אף הגיעו והופצו בתקשורת בישראל.

עומר אדם (צילום: שרית מור)
עומר אדם (צילום: שרית מור)

סולי וולף, שהוא יושב ראש הקהילה היהודית בדובאי שלח לעומר הודעת תודה לאור תרומתו הרבה לחימום היחסים בין האמירויות לישראל. האם לעומר אדם תפקיד מרכזי בשלום בין המדינות? 

עופר מנחם, מנהל יחסי הציבור של עומר אדם מסר, "כי מתנהלים מגעים לקראת מפגש של עומר והמנהיג באמירויות והופעה מיוחדת במינה. עומר הביע הערכה על הסיוע והתמיכה היוצאת דופן של המנהיג לבית הכנסת ולקהילה היהודית וזה עשה שם הד, מאד מאד חיובי. עומר קיבל הזמנה אישית ממנהיג האמירויות להגיע, וכעת כאמור מתנהלים מגעים למופע מיוחד שלו. אין ספק כי זה חריג, אבל תופס נפח משמעותי ולגיטימיות דווקא בימים אלו".

עומר אדם (צילום: דור ערבה)
עומר אדם (צילום: דור ערבה)