מכת הפרידות שהגיחה לחיינו עם סגר הקורונה ממשיכה לגבות קורבנות והפעם הזוג הכי אהוב על המסך, שנכנס לחיינו בריאליטי "האח הגדול" לפני כשלוש שנים, אביחי אוחנה ומעיין אשכנזי שהחליטו להיפרד. לפני פחות משבוע הגיעו השניים לאירוע מסיבת ההפתעה לחברה המשותפת הלן הוד ונראו קרובים ומאוהבים מתמיד, אלא שאשכנזי שיתפה את עוקביה ברשתות החברתיות "אביחי ואני נפרדנו".

מעיין אשכנזי, אביחי אוחנה (צילום: אמיר מאירי)
מעיין אשכנזי, אביחי אוחנה (צילום: אמיר מאירי)

בתקופת סגר הקורונה אביחי אוחנה שהתגורר במקור באילת ועד עתה שכר דירה משותפת עם אשכנזי בהרצליה, נאלץ לסגור את העסק שלו ובילה זמן רב בבית הוריו באילת. עם החזרה האיטית לשגרה, כוכב הריאליטי חזר לבית המשותף עם אשכנזי ונראה כי מערכת היחסים הלכה לכיוון הברור של חתונה ובעצם כל שנותר לאשכנזי ולמדורי הבידור לחכות, זה רק לטבעת. 

אשכנזי שיתפה היום (חמישי) על הפרידה וכתבה כך: "אביחי ואני נפרדנו. ותאמינו לי, לנו זה כואב יותר. לפני 3 וחצי שנים כל אחד מאיתנו יצא למסע לא נודע, נכנסנו לתוך בית סגור שמצולם 24/7 והיינו בית אחד לשנייה במקום שבו אמורים להרגיש הכי לבד בעולם. אני לא אשקר, הפחד שהסיפור הכי אינטימי וכואב שלנו יצא לתקשורת בצורה מעוותת ובגל של שמועות לא נותן לי מנוחה, לכן החלטתי לקחת את השליטה לידיים שלי. אני מודה, עשיתי הכל כדי לשמור עלינו, שמרתי, טיפחתי,דאגתי והגנתי כמו בולדוזר במשך כל השנים על כבודי ועל כבודו של אביחי, ואני לא מתכוונת להרוס את זה עכשיו או אי פעם. לא תראו כאן הסרת עוקב או מחיקת תמונות משותפות".

מעיין אשכנזי חשפה ישבן לוהט, חטפה תגובות קשות ועשתה סיבוב פרסה - לחצו כאן. 

מעיין אשכנזי, אביחי אוחנה (צילום: אביב חופי)
מעיין אשכנזי, אביחי אוחנה (צילום: אביב חופי)


"את הסיבות ללמה נפרדנו אני שומרת עמוק בלב, יחד עם כל הרגעים הטובים, הטובים פחות, אינספור חוויות מרגשות, שהפכו אותנו לזוג הטוב שהיינו. לאורך התקופה היו הרבה סיבות למה לא, היו סביבנו המון רעשי רקע מזעזעים מכל הכיוונים, ולמרות זאת, לא הרמנו ידיים והצלחנו להתגבר. אולי המקומות השונים שהגענו מהם,הסתכלות והשקפות החיים שלנו הם אלה שהיו חזקים יותר מאיתנו", כתבה אשכנזי.

אביחי אוחנה, מעיין אשכנזי (צילום: אביב חופי)
אביחי אוחנה, מעיין אשכנזי (צילום: אביב חופי)


"נכון, אני ואביחי האמנו שאנחנו זה עד הסוף. עברנו לדירה גדולה מתוך מחשבה על משפחה ועל עתיד משותף. תכננו חתונה לפרטי פרטים וגם את הירח דבש שאחרי. לפעמים, כשאנחנו מתכננים, יושב מישהו למעלה וצוחק. לא משנה כמה אתה אוהב את הבן אדם שמולך, אהבה כזו שכואבות בכל הגוף, במחשבה בוגרת ונבונה הבנו שלפעמים האהבה היא לא הכל. היא יסוד חשוב בזוגיות אך היא נלוות להרבה דברים נוספים, שאצלנו לא עבדו. ברגעים כאלה שהלב שלי שבור, השאלה היחידה שמעסיקה אותי היא איך ממשיכים מכאן לבד. עם הרבה דמעות, בא לי לשתף אתכם במשפט שמלווה אותי מהיום הראשון שהכרתי את אביחי 'יש לך כוח של צבא שלם אך את נגד כולם וזה עושה אותך למה שאת לוחמת'. 

מיד לאחר שמעיין אשכנזי הודיעה על הפרידה, אוחנה שיתף גם הוא סטורי באינסטגרם והגיב לדבריה, כשכתב: "3 וחצי שנים. לפני שהכרתי אותך הלב שלי היה עשוי מאבן ואת הפכת אותו ללב מבשר. תודה". 

אביחי אוחנה, מעיין אשכנזי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אביחי אוחנה, מעיין אשכנזי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה לא נשמעים להוראות משרד הבריאות - לחצו כאן. 

מסיבת הפתעה להלן הוד (צילום: אביב חופי)