אופירה אסייג במחווה לאיתי לוי (צילום: אינסטגרם)

מגישת הטלוויזיה אופירה אסייג שסיפרה באחד הראיונות שהיא נשמרת מהקורונה ויוצאת מהבית רק לטובת עבודה, בית עבודה, בית עבודה, החלה לשחרר מהמגבלות שהציבה לעצמה. אמש (מוצ"ש) היא חגגה בחגיגות יום ההולדת המושקעות שערכה ג'ודי ניר מוזס. אסייג הרגישה מספיק בטוחה להסתובב באירוע בלי מסיכה, כי האירוע האינטימי אליו הוזמנו מקבץ מצומצם של חברים נערך במקום פתוח תחת כיפת השמיים, ובחלוקה לקפסולות עם מרחק רב בין החוגגים.

ג'ודי ניר מוזס שלום (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ג'ודי ניר מוזס שלום (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בין האורחים בלטו אסייג והחצי השני שלה אייל ברקוביץ', כמו גם כתב הפלילים גיא פלג שהפתיע בלוק אופנתי עם שרשרת מחמיאה. כיאה לאסייג היא לא פספסה את ההזדמנות לקחת את השליטה לידיים שלה כשאחזה במיקרופון והשמיעה לנו את קולה המרטיט כשפצחה בלהיט הנודע "קירות" של איתי לוי.

גיא פלג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
גיא פלג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אסייג שניחנה בכישורי שירה ייחודים כאלה שפוגעים לנו בעור התוף, בחרה לשתף ברשתות החברתיות את השיר שביצעה לאיתי לוי ואף תייגה אותו. לא צריך להיות חכם גדול בשביל להבין שאסייג ממשיכה את המלחמה שלה עם הצ'ילבה אייל גולן כששלחה לו מסר נוקב כי לוי נכנס לנעליו של גולן והפך מבחינתה לזמר המועדף.  

אייל גולן, איתי לוי (צילום: אלוני מור)
אייל גולן, איתי לוי (צילום: אלוני מור)

איתי לוי לעומת זאת לא נכנס למלחמות ופרגן למנטור שלו לשעבר על שירו החדש כששיתף חלק ממנו בסטורי עם הזמנה לשמוע את השיר המלא וכתב: "שפע רב בכל העולמות". לכל מי שפספס, איתי לוי היה בן טיפוחיו של אייל גולן אך יחסיהם עלו על שרטון בחודשים האחרונים. הם אומנם יישרו מאז הדורים לפחות למראית עין, אך לבסוף דרכיהם המקצועיות נפרדו סופית לאחרונה ויש שטוענים בפרידה צורמת ולא נעימה. 

איתי לוי, אייל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
איתי לוי, אייל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)