הזוגיות של השחקן אורלנדו בלום והזמרת קייטי פרי הדהימה את העולם אי שם בינואר 2016 כשאף אחד לא הבין מה הקשר בין השניים. עברו השנים ולאחר ארבע שנות זוגיות "און אנד אוף", הכריז הזוג בחודש מרץ האחרון כי הם מצפים ליורשת עצר שהגיחה אמש (רביעי) לאוויר העולם. מדובר בבת בכורה לפרי שבעבר כבר הייתה נשואה לשחקן ראסל בראנד, ממנו התגרשה בשנת 2012. בלום לעומת זאת היה נשוי בעברו לדוגמנית העל מירנדה קר ממנה יש לו בן בשם פלין.

שר הטבעות: כמה שווה טבעת האירוסין שהעניק אורלנדו בלום לקייטי פרי?- לחצו כאן

ההורים הטריים (צילום:  Daniele Venturelli gettyimages)
ההורים הטריים (צילום: Daniele Venturelli gettyimages)

אם תהיתם איך קוראים לנסיכה החדשה למשפחת פרי-בלום, אז השם הנבחר הוא דייזי דוב בלום ואת ההכרזה על הגעתה לעולם, עשו השניים דרך ה- UNICEF (קרן החירום הבינלאומית של האומות המאוחדות לילדים). בהודעה שהעביר הזוג דרך הארגון, כתבו: "אנחנו ברי מזל, לא כל אחד יכול לחוות לידה שלווה כמו שלנו. קהילות ברחבי העולם סובלות ממחסור בכוח אדם רפואי ונשים או תינוקות נפטרים בעולם כל 11 שניות מסיבות שניתן היה למנוע. מאז הקורונה, חיים רבים של יילודים נמצאים בסיכון בגלל מחסור במים, סבון, תרופות וחיסונים וכהורים זה שובר את ליבנו".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Orlando Bloom (@orlandobloom) on

עוד הודיעו השניים כי הקימו דף תרומה ל- UNICEF על שם ביתם והפצירו באנשים לתרום אליו כספים כדי לבנות עתיד טוב יותר לילידנו. ב-TMI מאחלים הרבה מזל טוב לזוג ומקנאים בדייזי דוב הקטנה שהגורל נתן לה הורים עם גנים מושלמים כמו של קייטי פרי ואורלנדו בלום.  

בלום עם הגרושה מירנדה קר והילד(צילום:  NCP/Star Max gettyimages)
בלום עם הגרושה מירנדה קר והילד(צילום: NCP/Star Max gettyimages)