ברכות ואיחולים לאייל גולן ודניאל גרינברג שהפכו הלילה (שבת) להורים לבת משותפת ראשונה יחד. גרינברג הגיעה במהלך ערב שישי לבית החולים קפלן שברחובות ולאחר מספר שעות, בשעה 2:04, הגיחה בתה הראשונה לאוויר העולם. הקטנטנה מצטרפת לאחיה הגדולים, ליאם ואלין גולן, ילדיו המשותפים של גולן עם אילנית לוי וליאן גולן, ילדו המשותף של הזמר עם הדוגמנית רוסלנה רודינה

האב הנרגש שיתף את עוקביו ברשתות החברתיות בבשורה המשמחת וכתב: "ברוכה הבאה נסיכה קטנה שלנו, כמה חיכינו לך! אשתי היפה, את פשוט אלופה!".

אחרי שהחליפה את רוסלנה רודינה: דניאל גרינברג נפרדת - לחצו כאן. 

דניאל גרינברג ואייל גולן יחד

דובר ביה״ח קפלן, אופיר לוי, מסר כי "במזל טוב בשעה 02:04 לפנות בוקר ילדה דניאל גרינברג, אשתו של אייל גולן, תינוקת בריאה במשקל 3.360 ק״ג בסיוע מסור ומקצועי של צוות המיילדות בחדר הלידה".

אייל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אייל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אייל גולן מסר: ״כל ילדיי נולדו בבית החולים קפלן שהוא בית עבורנו, ואני רוצה להודות בחום לצוות הרפואי על העזרה הרבה לפני ובמהלך הלידה שעברה בצורה נעימה וטובה. התוצאות מדהימות״.

גרינברג מצידה לא השאירה הרבה מקום לסקרנות בבחירת השם של יורשת העצר וחשפה בפני עוקביה ברשתות החברתיות את שמה של הפעוטה - מיאל גולן

דניאל גרינברג, אייל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דניאל גרינברג, אייל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

כזכור, גולן הציע לגרינברג נישואים לפני כשנה בחופשה בקפריסין והשניים התחתנו בצל הנחיות הקורונה בחתומה מצומצמת בחודש מרץ האחרון. למרות שהזוג חווה משברון קטן לפני כחודש כשגרינברג בצעד חריג החליטה למחוק את תמונותיהם המשותפות מהרשתות החברתיות והדאיגה את המעריצים, הם הצליחו לצלוח את זה והתמונות חזרו למקומן. השניים עברו לוילה חדשה ומשופצת בעיר רחובות, שם יהיה לכל אחד מילדיו של הזמר חדר משלו. 

הכל היה ספין? הסיבה שדניאל גרינברג מחקה את התמונות ויצרה משבר - לחצו כאן. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

אהובתי, כמה שבא לי כבר להחזיק אותך בידיים שלי ולעטוף באהבה אין סופית ❤️ @eyalgolan1

A post shared by DG (@danielgreenbergolan) on