כבר שנים שקורטני קרדשיאן והאקס סקוט דיסיק מנסים לשדר לעולם שהם אקסים אידיאלים שמתנהגים בצורה בוגרת למען ילדיהם כשהם דואגים לטוס יחד מסביב לעולם ולבלות בחופשות משפחתיות למרות שנפרדו לפני כחמש שנים. השניים יצאו כידוע במשך תשע שנים ולהם שלושה ילדים והזוגיות שלהם היתה ציר מרכזי בתכנית המשפחתית. 

המעריצים באבל: קורטני קרדשיאן פורשת מהראליטי- לחצו כאן

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Kourtney Kardashian (@kourtneykardash) on

בשנת 2015 החליטו דיסיק וקרדשיאן להפריד כוחות באופן סופי לאחר מספר פרידות קצרות בהן נחשפו ביקוריו הדחופים של דיסיק במכוני גמילה ואף בגידות עם נשים אחרות איתן נהג לבלות באופן פומבי. מאז, כבר הספיקה קרדשיאן להכנס לזוגיות עם יונאס בנדג'ימה, דוגמן אלג'יראי בן 27 ולהיפרד ממנו ואילו האקס שלה יצא בשלוש השנים האחרונות עם הדוגמנית סופיה ריצ'י ממנה נפרד על פי דיווחים באופן סופי בחודש מאי האחרון.

כבר שנים שהזוגיות ההפכפכה של צמד כוכבי הריאליטי מעסיקה את כל מדורי הרכילות שדואגים להכריז לעיתים תכופות שהקאמבק הגדול של השניים בדרך, אבל הפעם נראה כי הקאמבק קרוב מתמיד. ביום שישי האחרון נתפסו קרדשיאן ודיסיק כשהם נכנסים למסעדת "נובו" היוקרתית בלוס אנג'לס לדייט חשאי ואם חשבתם שזו ידיעה מרעישה בפני עצמה, אז רצה הגורל וגם אלוהי הפפראצי ובאותה מסעדה נצפתה באותו הזמן ובצירוף מקרים מדויק ריצ'י הצעירה שבאה לבלות עם חברים.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Just Jared (@justjared) on

השלושה ניסו להתחמק ממפגש, אבל צלמי הפפראצי הצליחו לתעד את כולם נכנסים לאותו המקום. על פי מקורבים, הדוגמנית בת ה-21 לא אהבה לראות את הפלרטוטים וחציית הגבולות בן האקסים המפורסמים לאורך השנים ותמיד הרגישה אי נוחות בסביבתה של קורטני. השלושה אף נצפו מבלים יחד בחופשות משותפות במקסיקו ובפינלנד אבל האידיליה לא שרדה ולטענת מקורביה של ריצ'י, "סקוט בילה יותר מדי זמן עם קורטני והקדיש לה תשומת לב מוגזמת מדי, הוא תמיד יהיה מאוהב בה וזה משהו שסופיה נאלצה להתמודד איתו לאורך כל מערכת היחסים שלהם".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

What more can a guy ask for. THREE’S COMPANY

A post shared by Scott Disick (@letthelordbewithyou) on

קורטני עם האקס יונאס (צילום:  Vivien Killilea gettyimages)
קורטני עם האקס יונאס (צילום: Vivien Killilea gettyimages)