בשורות נהדרות לפתיחת סוף השבוע! השחקנית טל טלמון ובן זוגה, כדורגלן העבר לירן שטראובר שיתפו את עוקביהם ברשתות החברתיות כי הם מצפים לילד ראשון משותף. טלמון שיתפה תמונה של השניים, היא עם כרס הריונית והוא עם כרס בירה וכתבה: "לפעמים חלומות מתגשמים. בא לי לצרוח תודה!".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

לפעמים חלומות מתגשמים... בא לי לצרוחחחח תודה!!!!!!!!

A post shared by Tal Talmon | טל טלמון (@talmontal) on

כזכור, לפני כחצי שנה שיתפה השחקנית כי היא מתקשה להיכנס להיריון. "אני לא בהריון, אני מתקשה להיכנס להריון, אני בדרך כלל מתמודדת עם דברים בהמון הומור. אני צוחקת על זה שאומרים לי מזל טוב, אז אני אומרת אכלתי טורטיה, שתיים, יותר מדי. לירן (שטראובר) ואני בתהליכי פוריות אז כן אני נפוחה מהורמונים, רגישה מהורמונים והבטחתי שאני אדבר לא רק על הקורונה", אמרה טלמון.

לכבוד יום האהבה: לירן שטראובר וטל טלמון מאורסים - לחצו כאן. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

רגע של כנות #שחררו_ת׳שחררי

A post shared by Tal Talmon | טל טלמון (@talmontal) on

לירן שטראובר בן ה-45 וטלמון בת ה-37 הכירו לפני כשנה וחצי בתוכנית הבוקר של "רשת 13" ובעזרתה האדיבה של החברה הטובה ירדן הראל ומאז הכל כבר היסטוריה. הזוג המאושר הכריז בעבר שהם אינם מעוניינים להינשא ברבנות, לאחר ששטראובר התגרש שלוש פעמים משתי נשים שונות. הראשונה היא חברת הכנסת לשעבר ענבל גבריאלי והשנייה היא אלינור אביגדול ולו שלושה ילדים. גם לטלמון יש היכרות קרובה עם הרבנות לאחר שהתחתנה עם יוני אביטל ובפעם השנייה עם זוכה "המירוץ למיליון", שי כהנא.

למרות זאת השניים התארסו בפברואר האחרון במהלך חופשתם בבולגריה לכבוד יום הולדתה של טלמון והודיעו על כך ביום האהבה הבינלאומי. שיהיה המון מזל טוב!!

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

I do מדלגים על החתונה, ישר למסיבה.

A post shared by Tal Talmon | טל טלמון (@talmontal) on