בפברואר 2009 עולם הבידור הוכה תדהמה כשתמונות של הזמרת ריהאנה התפרסמו ברחבי העולם ובהן היא נראית חבולה ונפוחה בכל חלקי פניה. הכותרות דיווחו על עימות אליו נקלעה עם בן זוגה דאז, כריס בראון, שהסלים עד לרמה בה הכה בראון את הזמרת וגרם לה לחבלות קשות. שנים עברו מאז אותה תקיפה קשה, הזמר האלים נשפט לחמש שנות מאסר על תנאי וחצי שנה של עבודות שירות אבל המקרה הזה רחוק מלהישכח ועולה לכותרות כל פעם מחדש. 

ריהאנה וכריס בראון (צילום: רויטרס)
ריהאנה וכריס בראון (צילום: רויטרס)

אתמול (רביעי) פרסמה המנחה אופרה וינפרי בפודקאסט שלה "Oprah’s SuperSoul Conversations" קטע גנוז מראיון שערכה עם ריהאנה בשנת 2012 בו היא חושפת פרטים חדשים על הפרשה וגם גילויי לב נדירים במיוחד על האקס המכה, אותו הגדירה כ"אהבת חייה לנצח": "אני חושבת שהוא היה אהבת חיי. האהבה הראשונה שלי. אני רואה עליו שהוא אהב אותי כמו שאני אהבתי אותו. הדבר שהכי חשוב לי זה שהוא יחיה עם עצמו בשלום ואם אני יודעת שהוא לא שלם עם עצמו או מרגיש לבד זה יכאב לי מאוד" אמרה מלכת ה-Diamonds והוסיפה: "נשארנו חברים קרובים מאז שהוסר צו ההרחקה. אנחנו עובדים על היחסים בינינו בצעדים קטנים וזה לא קל". בראון כידוע, קיבל בנוסף לעבודות השירות גם צו הרחקה מהזמרת שהוסר בשנת 2011, שנתיים לאחר המקרה המזעזע.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by badgalriri (@badgalriri) on

בקטע הנדיר דיברה ריהאנה בגילוי לב על התקופה שעברה לאחר התקרית שהתפרסמה בכל העולם ואמרה שהיא הרגישה פגועה ומושפלת, שזה קרה מול כל העולם והיא לא ידעה איך להתמודד עם הסיטואציה ששינתה את חייה בין לילה, אבל הפרט אולי הכי מפתיע בכל הפרשה הוא התמיכה שנתנה לבראון למרות הכל: "באותו זמן הרגשתי נורא מגוננת. הרגשתי שהאדם היחיד שהם שונאים כרגע זה אותו (כריס). הרגשתי שהוא עשה טעות כי הזדקק לעזרה ואף אחד לא עזר לו".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

AM I WHAT YOU MANIFESTED?!

A post shared by CHRIS BROWN (@chrisbrownofficial) on

במהלך השנים שעברו מאז, הספיקה הכוכבת לצאת עם הנסיך הסעודי חסן ג'מיל ואילו בראון הפך לאב לשניים, אבל נדמה כי גם 11 שנים אחר כך, התמונות המזעזעות בהן נראית אחת הזמרות הגדולות בעולם חבולה ושבורה הטביעו את חותמם והמקרה שהותיר נזק כבד על הקריירה של בראון, רחוק מלהסתיים.

אחרי הפרידה מהמיליארדר: ריהאנה בזוגיות חדשה? לחצו כאן

התמונה שזעזעה את העולם (צילום: צילום מסך: TMZ)
התמונה שזעזעה את העולם (צילום: צילום מסך: TMZ)