אלירז שדה שמתפעל חשבון טוויטר פעיל עם 27 אלף עוקבים ונבחר להוביל את קמפיין "הליכוד TV" נשאל על ידי עוקביו כמה כסף הוא מקבל עבור ציוציו הימניים. שדה החליט באומץ רב להשיב למתעניינים ולשתף אותם בצדדים הפחות יפים של מאחורי הקלעים של תעשיית התקשורת. שדה חשף כי הוא לא רק שנמצא בהפסדים אלא שבגלל הדעות הפוליטיות שלו, התומכות בראש הממשלה בנימין נתניהו, הוא מפסיד הזדמנויות גם בתקשורת.  

שדה כתב כך: "שואלים אותי מה אתה מקבל על הציוצים? בגדול קיבלתי עיוות דין בבתי משפט ובעיריית תל אביב, מקבל גם מכות נוספות בעבודתי בתקשורת, אז סך הכל בחשבון פשוט, אחרי התשלום מקמפיין הליכוד, אני בהפסדים. ימני זה לא כלכלי ועדיין אמשיך לומר את האמת. עכשיו תשאלו את השמאל בתקשורת מה הוא מקבל?".

אלירז שדה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אלירז שדה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אלירז שדה (צילום: מור שמעוני)
אלירז שדה (צילום: מור שמעוני)

כזכור, לפני כשנה הודיע שדה לעוקביו בטוויטר כי החליט להתפקד לשורותיה של מפלגת "הליכוד" וצירף את טופס ההצטרפות עם חתימתו. במערכת הבחירות בה הוביל את קמפיין "הליכוד TV" נקלע לסערה תקשורתית כשהשתתף במערכון בו הוא מראיין את השחקן יוסי וידר, כחיקוי לפרשן אמנון אברמוביץ'. בפתח המערכון השחקן המגלם את אברמוביץ' פנה לשדה ושאל אותו "איך אני נראה?", ובתגובה, שדה ענה לו "נראה טיל, אמנון". אמירה זו עוררה סערה ברשתות החברתיות וגררה גל של תגובות נאצה נגד שדה ושידורי הקמפיין.

אלירז שדה (צילום: אור גפן)
אלירז שדה (צילום: אור גפן)