רון שחר, מנחה המירוץ למיליון, חזר השבוע למסכי הטלוויזיה עם עלייתה של העונה החדשה – עונת האולסטארס. שחר, שחווה ב-2019 פרידה מאשתו לשעבר מיה קרמר, מספר בראיון חושפני על השנה הקשה שעבר. בהצצה בלעדית שהגיעה לידי TMI, הוא מספר להילה קורח על השנה הקשה בחייו - הגירושין, הגעגוע לקהל אחרי חצי שנה שלא הופיע והרצון להיות שוב אבא.

הצצה בלעדית לראיון גם רון שחר. באדיבות חדשות 13

"קודם כל אני בא לבית שהוא בית, שלי חצי שבוע לבד, וחצי שבוע עם הילה. יש לי הורות משותפת, יש לי, למזלי, יש לי שותפה. האימא של הבת שלי היא אימא... באמת זכיתי. וגם כפרודה היא יודעת להיפרד כמו שצריך . יותר אפילו ממני", סיפר שחר בגילוי לב. 

"זה לא בא לבד את יודעת. זה צריך לבוא עם משהו שאני לא בניתי נכון לאורך השנים. שזה כאילו עם חברות טובה... עם אישה. עמוקה, מבוססת, משהו שהוא... שהוא יותר עמוק מ... משהו שמאוד רציתי ולא הצלחתי לפחות עם מאיה. אני לא מאשים אותה, אני מאשים את עצמי בגדול", אמר מנחה המירוץ למיליון.

מיה קרמר, רון שחר (צילום: לנס הפקות)
מיה קרמר, רון שחר (צילום: לנס הפקות)


שחר וקרמר היו אחד הזוגות היציבים בתעשייה, והם נפרדו אחרי יותר משונה שנות נישואין. שחר וקרמר, משתתפת המירוץ לשעבר הכירו לפני יותר מעשור ושנתיים לאחר מכן נישאו והביאו לעולם את בתם הבכורה.

מאז המשיך שחר להגיש את הריאליטי המצליח וקרמר, שהתפרסמה בזכות השתתפותה במירוץ עם בן זוגה דאז עמיחי גת, הפכה למדריכת ספורט וגורו לחיים הטובים. השניים הפכו לפאוור קאפל של הביצה ניהלו זוגיות יציבה והגיעו יחדיו לאירועים, עד שהחליטו להיפרד בשנה שעברה. 

הראיון המלא עם רון שחר ישודר מהדורת השבת עם הילה קורח בחדשות 13. 
מיה קרמר, רון שחר (צילום: לנס הפקות)
מיה קרמר, רון שחר (צילום: לנס הפקות)