אלין לוי, בתם של אייל גולן ואילנית לוי חוגגת היום (ראשון) את היום הולדתה ה-14. האמא הנרגשת שתככב בקרוב על המסך בריאליטי הבישולים "MKR המטבח המנצח" יחד עם אחיה, היא לא רק בשלנית מקצועית אלא גם אמא שמתרגשת לרגל ציון הולדת בתה. בפוסט מרגש שהקדישה לוי לרגל יום הולדתה של אלין, כתבה: "מזל טוב, אני בשוק שאת כזאת גדולה. למרות שתמיד תהי התינוקת שלי, את כבר נערה עם עולם ומלואו משלך, שתודה לאל, אני עדיין יכולה להידחף אליו, אבל את יודעת שאני חרדה מהיום שבאמת תפרשי כנפיים".

"‎כל יום הולדת שעובר, לצד השמחה והאושר אני חרדה יותר, אז אברך קודם את עצמי כי את יודעת שאני חושבת שיום הולדתך שייך גם לי, בכל זאת, אני אחראית עליו הרבה יותר ממך, והדבר הכי טוב שאני יכולה לאחל לעצמי, עד כמה שזה קשה לי הוא שלא תזדקקי לי, שאהיה טבועה בתוכך. שאהיה לך כשכבת עור נוספת - שתוכלי בלעדיי. למרות שלא אתן לך לזוז ממני מילימטר, את יודעת".

אילנית לוי מגנה על דניאל גרינברג או שאולי בעצם יוצאת נגדה? - לחצו כאן. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Ilanit Levi Sade (@ilanitlevi_sade) on

"‎נשמה שלי, בימים כאלה שמזכירים לנו מתמיד, שהעולם מקום קשוח, בטח לאישה. אאחל לך להיות מי שבא לך, תחווי חוויות לעצמך ולמענך.
לעולם אל תעצרי את קולך, דעתך, צחוקך וגם לא את דמעותיך - משמעותן שאת מרגישה משהו שצריך לצאת החוצה, זאת לא חולשה - זאת אנושיות. ‎אל תתני לאף אחד לבלבל אותך, גם לא לעצמך, תפעלי בכנות ואמת פנימית ולא מתוך אגו, פחד או דעה רווחת. אמן ותיפגשי במסע חייך רק אנשים טובים באמצע הדרך, שישמרו, יעריכו, יגנו ויכבדו אותך ‎ותדעי להתמודד בגבורה אם אלה שלא, את כבר עושה זאת מדהים".

"ילדה שלי, מאחלת לך שתמשיכי להיות מעוררת השראה לקרוביך, ושתהפכי לאישה בעלת ערכים וכבוד עצמי, כזאת שמעניקה השראה לאחרים להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמם. תקשיבי לאמא שלך. את מופלאה, כל יכולה, אמיצה, חכמה ויפה. אל תאמיני לאף אחד שאומר לך אחרת. אני יודעת ואל תשאלי כמו תמיד ״איך?״ אמא תמיד יודעת, חיים שלי, אני כל כך אוהבת אותך, לנצח".

אלירז שדה, ליאם גולן, אלין גולן, אילנית לוי (צילום: באדיבות ''בית הקנבס'')
אלירז שדה, ליאם גולן, אלין גולן, אילנית לוי (צילום: באדיבות ''בית הקנבס'')

גם האב הגאה, אייל גולן בירך את בתו שהגיעה אמש להופעה שלו בפארק נחל חדרה יחד עם אחיה הבכור, ליאם. "שעת לילה מאוחרת, כרגע סיימנו הופעה ואני רוצה להגיד המון מזל טוב לילדה הקטנה שלי שממש ברגע זה היא חוגגת יום הולדת 14, לא 15 ליאם. שרק תדעי דברים טובים בחיים ואושר ושמחה ותהיי לי בריאה זה הכי חשוב. אני אוהב אותך מאוד מאוד", אמר אייל ופנה לבנו הבכור: "גם אותך, לא לקנא". 

אחרי אייל ודניאל: היחסים של אילנית לוי ואלירז שדה עלו על שרטון? - לחצו כאן.

אייל גולן מברך את בתו אלין (צילום מסך רשתות חברתיות)

אייל גולן, אלין גולן, ליאם גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אייל גולן, אלין גולן, ליאם גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אל הברכות של לוי הצטרפה גם דניאל גרינברג אשתו של אייל גולן שהביאה לעולם את מיאל, אחותה של אלין. גרינברג פרסמה מקבץ תמונות של השתיים וכתבה: "מזל טוב מלאכית יפה שלי, מאחלת לך שיתגשמו כל משאלות לבך, שתמשיכי להפיץ אור ושמחה ותהי מוקפת בחום ואהבה, תישארי טובה ומיוחדת כמו שאת, שנמשיך לצבור חוויות משותפות, ונעשה מלא שטויות. ויאלה מחכה שנחזור לנוהל אימונים יחד, מיאל ואני אוהבות אותך הכי שיש".

דניאל גרינברג, אלין גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דניאל גרינברג, אלין גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אלין גולן, דניאל גרינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אלין גולן, דניאל גרינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)