המתח והדרמה שהיו אמש (ראשון) בחלקו השני של גמר "הישרדות VIP" לא נראו הרבה זמן על המסך והרייטינג הגיב בהתאם. רגע לפני תחילתו של הגמר, דרמה בהפקת "הישרדות" אותה חשפנו ב-TMI גילתה כי ככל הנראה הפיינליסט ישראל אוגלבו הציע לבני ברוכים 100 אלף שקלים בתמורה להצבעה למענו בגמר. מהפקת התכנית נמסר כי הם בודקים את הפרטים ואחרי ערב גדוש פרסומות, המנחה גיא זוארץ הכריז כי הצבעה אחת תיפסל בעקבות אי עמידה בתקנון התכנית וכי קולות המושבעים יכתבו באותו כתב יד על מנת לא לגלות מי הצביע למי.

גמר הישרדות, אסי בוזגלו, ישראל אוגלבו, ירדן ג'רבי, עידן חביב (צילום: אור דנון)
גמר הישרדות, אסי בוזגלו, ישראל אוגלבו, ירדן ג'רבי, עידן חביב (צילום: אור דנון)

אסי בוזגלו וישראל אוגלבו הגיעו לתיקו בתוצאות עם שתי הצבעות לכל אחד והמושבעים שכללו הפעם גם את ירדן ג'רבי ועידן חביב שזכו בקול אחד בלבד, הצביעו בשנית. המתח ניכר גם על המתמודדים, בוזגלו ואוגלבו שבמהלך הפסקות הפרסומות לא החליפו מילה ביניהם ולאחר הכרזתו של הזוכה, בוזגלו לא זכה אפילו לחיבוק מהמפסיד. 

אסי בוזגלו, גיא זוארץ (צילום: אור דנון)
אסי בוזגלו, גיא זוארץ (צילום: אור דנון)

הדרמה על הבמה הייתה גדולה ומיד לאחר סיום השידור, ניקול רזניקוב פרצה בבכי וטענה כי הניצחון מכור וישראל אוגלבו ירד מהבמה ולא התראיין לאמצעי התקשורת. ב-TMI תפסנו את הזוכה לראיון של אחרי הניצחון לשמוע על התחושות. 

אסי בוזגלו בראיון לאחר הניצחון "הישרדות VIP"

איך התחושות להיות המנצח הגדול של "הישרדות VIP"?
"האמת שאני רק עכשיו מתחיל לעכל את זה, זה מטורף. לא האמנתי שזה מה שיהיה, זה מדהים, זה הדבר הכי מדהים שקרה לי בחיים, אני גאה".

מה דעתך על הדרמה שהתחוללה?
"כאחד שחווה קצת דרמות בחיים אני תמיד מוכן להכל, אמנם לא ציפיתי לזה אבל אני אדם מוכן מטבעי, מקבל את הכל".

אסי בוזגלו (צילום: נועה רחמים)
אסי בוזגלו (צילום: נועה רחמים)

חשבת שאתה תהיה הזוכה הגדול?
"הייתה בי אמונה, ברור. הגענו לגמר, היו כל מיני סנריויים. זאת העונה שאף אחד לא ידע מי יזכה ומה ההשלכות והנה - סוף מתוק".

מה אתה הולך לעשות עם הכסף?
"מקווה לבית ובואי נראה, משאיר את האופציות פתוחות".

אסי בוזגלו זוכה בהישרדות (צילום: אביב חופי)
אסי בוזגלו זוכה בהישרדות (צילום: אביב חופי)

היית אסטרטג מהתחלה ועד הסוף. הניסיון שלך להגיע לגמר בלי בני בריתך עשה טוב?
"אני בן אדם שחי את הסיטואציות. הייתי צריך לקבל החלטה או ללכת עם בני הברית שלי או לשבת עם עידן וירדן. אני חושב שברגע שאלה לא הוציאה את הקלף על רגב, אם הגעתי לצומת, זאת הייתה הבחירה הכי חשובה במשחק והחלטתי שאני מעדיף לשבת בגמר עם עידן וירדן".

אתה חושב שהשתנת?
"החיים שלי השתנו מקצה לקצה. העוצמות, הווליום הוא מטורף, כלל ארצי ואני חי אותו ביום יום. אני תמיד מזכיר לעצמי שאני צריך להישאר עם רגליים על הקרקע".

מה הצעד הבא? אולי המירוץ למיליון עם עדי?
"וואלה הכל יכול להיות. אני בן אדם הכי ספונטני שיש. כל הצעה נבחן אותה בכובד ראש. אני קודם כל רוצה ליהנות מהעונה הזאת והפרס הזה".

אסי בוזגלו, הישרדות (צילום: אור דנון)
אסי בוזגלו, הישרדות (צילום: אור דנון)