האם צמד הרצים למליון אביתר וליאן שיקרו כשהציגו את עצמם בתעודת הזהות הפותחת את העונה? "הישרדות VIP" סיימה את העונה ופינתה את מקומה לכוכבים החדשים של המירוץ למיליון אולסטאר שיעבירו לנו את הסגר בשבועות הקרובים. חוץ מאלה ו-וובה שקרעו את הצופים מצחוק במשימת הדו קרב במים של הפרק בשבוע שעבר, בלטו גם הזוג האנונימי אביתר וליאן שלא ביצעו את המשימה בגלל התקף חרדה דרמטי של ליאן.

ליאן שרק הייתה בתחילת המשימה עוד לא הספיקה בכלל לעלות על המצוף אלא רק טבלה בבריכה, נכנסה להתקף חרדה והחלה לבכות כי לטענתה היא פוחדת ממים ולא מסוגלת לבצע את המשימה. הצמד המפורסם והזוכים של העונה הרביעית שי ושני שהתחרו מולם החליטו לוותר להם ונתנו להם לעבור אותם.  

ליאן ואביתר במשימת הדו קרב במים. (מתוך המירוץ למיליון ברשת 13)

אך איך ייתכן שליאן שכל כך מפחדת ממים וזכתה לחסד לדלג על המשימה, בחרה לצלם את סרטון תעודת הזהות שלהם ששודר בפרק הפתיחה כשהיא מבלה ביום כיף בבריכה עם בעלה אביתר? אם לא די בכך שהיא תועדה בתוך המים בסרטון ההיכרות, נראה שאביתר השפריץ עליה לא מעט ממי הבריכה בעודה משתעשעת ולא היה נראה כלל כי היא מפחדת או חוששת מהמים. אחרי הפרשה בהישרדות עם ישראל אוגלבו ובני ברוכים שטרפה את הקלפים, אז תחליטו אתם למי ולמה להאמין. 

ליאן ואביתר (צילום: צילום מסך רשת 13)
ליאן ואביתר (צילום: צילום מסך רשת 13)

ליאן ואביתר (צילום: צילום מסך רשת 13)
ליאן ואביתר (צילום: צילום מסך רשת 13)