חיי האהבה של ניקול ראידמן הפכו למושא עניין בשנה האחרונה מאז נפרדה מבן זוגה וארוסה דאז, האוליגרך מיכאל צ'רנוי וכעת, אחרי תקופה של שמועות וספקולציות על רומנים מתוקשרים, המעושרת הנוצצת חושפת את הבדידות ומגלה לכולם שהיא מחפשת שידוך! כן, מסתבר שלא כל הנוצץ הוא זהב ולמרות שיש לה וילה מפוארת, בגדי מעצבים בשפע, עובדים בכל תחומי משק הבית ושני ילדים שהם כל עולמה, היא עדיין מרגישה בודדה.

נראה שהסגר הקרב ותקופת החגים השפיעו גם על ראידמן והיא החליטה לצאת בפרויקט מיוחד בחשבון האינסטגרם שלה בו היא מחפשת בן זוג חדש. הדרישה העיקרית? לא כסף אם חשבתם אלא פרמטר אחד פשוט- רווק או גרוש מעל גיל 35 שמחפש קשר רציני. ראידמן העלתה פוסט בפני 840 אלף העוקבים שלה בו היא מציעה לגברים להציע לה להיפגש איתה ב"דייט לייב" בתקופה הסגר.

ניקול ראידמן (צילום: אמיר מאירי)
ניקול ראידמן (צילום: אמיר מאירי)

"טוב... אז כן בתקופה הקרובה כולנו נצטרך להתמודד עם בדידות בסגר. בלי משפחה , בלי חברים. לבד. רק שה״לבד״ שלי הוא ללא קשר לסגר. אין לי משפחה , אין לי בן זוג. אם לא החברים הטובים שזכיתי להכיר והפכו למשפחה מאמצת שלי , ה״בדידות״ היתה חונקת אותי סופית . אז אני מרימה כפפה , בזכותכם, כן, זה היה רעיון שלכם , עוקבים יקרים, לעשות דייטים בלייב באינסטגרם. אז גברים יקרים, מי שרווק או גרוש מגיל מעל 35, שרוצה זוגיות אמיתית וקשר רציני בלבד , מוזמן לכתוב הודעה מתחת לפוסט הזה, ונתאם ״דייט בלייב״ בתקופת הסגר הקרובה! ! איפה אתה האחד שלי?"

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Nicol Raidman (@nicolraidman) on

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Nicol Raidman (@nicolraidman) on