הדר ברייר חושפת מה המתנה היוקרתית שדניס קנה לה

מספר חודשים אחרי שהסתיימה עוד עונה של "חתונה ממבט ראשון", הדר ברייר, אחת הדמויות היותר בולטות של העונה האחרונה עלתה לשידור בתכנית הרדיו של "Follow u" של TMI ושיתפה אותנו על יחסיה עם בן זוגה דניס רוסקוב, הקשיים בדרך ועל העתיד. כמו כן, חשפה הדר מה קנה לה דניס לכבוד יום ההולדת.

איך החיים אחרי חתונה ממבט ראשון?
"זה חיים אחרים לגמרי, אני מוצאת את עצמי בזוגיות יפה ומאושרת, מתקשה לתאר את זה לפני כי הכל טוב. כמובן שכל הבאזז הציבורי הוא משהו חדש אבל לוקחים הכל  בפרופורציות. לומדים לחיות עם זה".

תקופת הקורונה הרסה לכם קצת את ההשקות לא?
"כל עוד את לא יודעת מה את מפסידה, את לא מפסידה, כל הדברים האלה זה רעש. לא מעניין אותי, הכל פיקציה, זכיתי בכל הקופה, בכל 'החופה'".

הדר ברייר, דניס רוסקוב (צילום: גיל חיון)
הדר ברייר, דניס רוסקוב (צילום: גיל חיון)

את קיבלת את החתן הכי חתיך?
"הכי חתיך זה עניין סובייקטיבי".

כאילו הכי בטייפ קאסט שלא רצית, כך היה בתחילת התכנית?
"לא זה לא נכון, אפילו אמרתי ביום שני, קיבלתי את כל מה שרציתי, אחד על אחד, אבל קצת שונה ממה שדמיינתי, אבל מבחינת נתונים היה הכל. סימנו לי וי בכל הרובריקות. דניס היה בדיוק מה רציתי. קיבלתי את דניס שלי".

שתפי אותו ברגע שלא צולם, היה לך משבר? רציתי לפוצץ את דניס? משהו שקרה מאחורי הקלעים?
"אף פעם לא רציתי לפוצץ אותו, זה לא הגיע לממדים האלה, הירח הדבש מאוד קשה לזוגות. זה פשוט מאוד מאוד מלחיץ, והצוות צילום כל הזמן איתך. בירח דבש ממש למדנו להכיר, ואת זה לא הראו, היו לנו המון שיחות נפש, היה לנו ערב חופשי, פשוט יצאו לדייט. הייתה שיחה לב אל לב, זה היה מאוד רגוע. במהלך הצילומים היו לנו שיחות טובות שלא צילמו את זה, ואז אמרנו למה לא צילמנו את זה". 

מה הרגע ששבר אותך במהלך העונה?
"בירח הדבש היה רגע אחד שהרגשתי או שלא יהיה פה כלום ואני הולכת לפתוח את הפה, כי שלי לא טוב אני בורחת. באתי לעשות תיקון עם כל מערכות הקודמות. הקשיים בנו אותנו. לדעתי כותרות מפוצצות לא בונות זוגיות". 

מה דניס קנה לך לשנה לכבוד שנת זוגיות?
"היה לי יום הולדת עכשיו, והוא קנה לי חופשה ליוון. דניס תמיד משקיע. אנחנו טסים ל-8 ימים אבל מחפשים אופציה להארכה".

הדר ברייר, דניס רוסקוב, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הדר ברייר, דניס רוסקוב, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

איך קיבלו אתכם ברחוב בתור זוג שהמשיך את הזוגיות בעונה?
"אני חושבת שלא הייתה שאלה אם אנחנו נשארים או לא. בעצם שיצאנו לרחוב, זאת הפעם הראשונה שאנשים יצאו לרחוב (יציאה מהסגר),  ואמרו לנו 'ידענו שתצליחו' והרבה פרגונים, זה היה ממש כיף".

מה היה פחות טוב?
"לפעמים יש כתבה ומתייגים אותך ואז רואים את התגובות, לאט לאט שולחים הודעות באופן פרטי, בזמן שידור התכנית היו הודעות מאוד קשות, הייתה מישהי שכתבה: 'אני לא נוהגת לכתוב רק תדעי לך שאת פשוט מבחינתי בתחתית המדרגה, את לא ראויה לו'. זה היה ממש מגעיל ודוחה".

חתונה ממבט ראשון, דניס רוסקוב, הדר ברייר (צילום: אור גפן)
חתונה ממבט ראשון, דניס רוסקוב, הדר ברייר (צילום: אור גפן)