הזמר והתסריטאי תמיר גל נעצר בשבוע שעבר על ידי המשטרה, יחד עם חברו, הנגן אורחן טורק, כשבמכוניתם 101 גרם קוקאין, כמות בשווי של כ־100 אלף שקל, היכולה לשמש להכנת 300 מנות סם. גל (52) טוען שהסמים היו של חברו וללא ידיעתו, וכי הם נמצאו על גופו של טורק במקום מוצנע. הוא גם מוסיף כי זכה ליחס משפיל בתחנת המשטרה כשנעצר.

תמיר גל (צילום: רענן כהן)
תמיר גל (צילום: רענן כהן)

גל, זה היה חוסר מזל?
"לקחו אותי לחקירה במרתף חשוך. הפשיטו אותי כביום היוולדי. עשו עליי חיפוש מא' ועד ת'. המעצר שלי היה לגיטימי וסביר עד שבדקו מה הקשר שלי לכל זה. הם הבינו שזה קלידן שמנגן לי בהופעות. בתחנה שחררו אותי, ואני עכשיו בבידוד, כי בנוסף לכל הוא יצא חיובי בקורונה. אני קיבלתי תשובה שלילית. אני לא ראיתי סמים. אם הייתי רואה עסקת סמים, בחיים לא הייתי עולה על האוטו. הייתי הולך יחף על קוצים ועד הבית ברגל. איך אומרים? הייתי במקום הלא נכון בזמן הלא נכון. בסך הכל רציתי שינגן לי באילת, כי הוא מנגן הכי טוב והוא מכיר את החומר שלי יותר טוב מכל נגן אחר".
מה יהיה עכשיו?
"אסור לי להיות איתו בקשר כדי שלא יהיה שיבוש הליכי חקירה, או משהו כזה. ובכלל, נראה לי שזה אבוד בינינו כנגן וזמר. אשתי לא תסכים לזה יותר".
מתי התחתנת?
"אני נשוי פעם שלישית. יש לי שתי בנות בגילים 7 ו־3, ואני גם סבא לשתיים".
בנות כמה הנכדות?
"3 ושנתיים".
ואתה נגד סמים.
"נגד. וכל הסרטים שלי זה אנטי־סמים. מה שאנשים יגידו בחוץ זה לא מעניין, תמיד אנשים ימצאו על מה לדבר. אבל אני יודע מי ומה אני".
לא יהיה כלום כי לא היה כלום?
"מבחינתי זה נגמר. הבעיה פה זה שברגע שמצאו את זה אצלו ושאלו אותו 'של מי זה?', הוא לא ענה".


בא כוחו של טורק מסר בתגובה: “אכן תמיר לא ידע ולא יכול היה לדעת, אבל אורחן כופר שהיו בחזקתו סמים וטען כי נערך לו חיפוש לא חוקי במרתף חשוך ולא היו לו סמים. מרשי כופר במיוחס לו ויוכיח את חפותו בבית המשפט".
ממשטרת ישראל נמסר: “מדובר במקרה שמתנהל בבית משפט והטענות מקומן להתברר שם".