הדוגמנית כריסי טיגן ובעלה, הזמר ג'ון לג'נד, שיתפו את עוקביהם ברשתות החברתיות כי הם עברו הפלה שקטה ואיבדו את ילדם השלישי עקב סיבוך הריון ודימומים בלתי פוסקים.

לג'נד וטיגן, נישאו בשנת 2013 הפכו להורים לשניים- לונה (4) ומיילס (2), ועם השנים קיבעו את מעמדם כאחד הזוגות הכי יציבים ואהובים בהוליווד. טיגן ידועה כאחת שחושפת הכל מול עוקביה, גם את הרגעים השמחים בחייה וגם את הקשים. הכוכבת שחשפה את הריונה באוגוסט האחרון לא חשה בטוב בשבועות האחרונים והייתה בשמירת הריון במיטה, לפני כמה ימים שיתפה את עוקביה שאושפזה בעקבות דימומים בלתי פוסקים אך הלילה (חמישי), פרסמה פוסט כואב במיוחד ובו כתבה כי איבדו את התינוק: "אנחנו בשוק וחווים כאב שבדרך כלל רק שומעים עליו. לא יכולנו לעצור את הדימום ולתת לתינוק שלנו את הנוזלים להם היה זקוק".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by chrissy teigen (@chrissyteigen) on

בפוסט ארוך, גוללה טיגן את הטראומה הקשה שהיא ובן זוגה חוו והוסיפה: "מעולם לא החלטנו על שמות לילדנו עד לרגע האחרון, אלא שהפעם מסיבה כלשהי, התחלנו לקרוא לו ג'ק מהרגע הראשון. הוא תמיד יהיה ג'ק בשבילנו. לג'ק הקטן שלנו, סליחה שברגעים הראשונים של חייך חווית קשיים כאלו ולא הצלחנו לתת לך את הבית שהיית זקוק לו על מנת לשרוד. תמיד נאהב אותך".

כריסי טיגן, ג'ון לג'נד (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
כריסי טיגן, ג'ון לג'נד (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

רק בתחילת השבוע, חשבה ששלומה מצויין והיא סיפרה באינסטגרם כי למרות שהיא מאושפזת היא והעובר לא נמצאים בסכנה, אך להתרחשות הזו אף אחד לא ציפה. יממה לאחר מכן המצב הסתבך והעובר לא שרד. לאחר החשיפה הכואבת, צייצה הכוכבת בחשבון הטוויטר שלה: "חוזרים הביתה בלי תינוק. איך זה יכול להיות אמיתי?".

מערכת TMI שולחת חיזוקים ואהבה לטיגן ולג'נד ומאחלת להם רק אושר ובריאות!