הזמר שלומי שבת שנדבק בנגיף הקורונה, כפי שקראתם לראשונה ב-TMI לפני שבוע, אושפז בסוף השבוע האחרון בבית החולים לאחר שחש ברע. אמש (מוצ"ש) רצה ברשת חרושת שמועות של פייק ניוז על פטירתו של הזמר. הבוקר (ראשון) שיחרר שבת שמאושפז בבלינסון ומרגיש טוב, סרטון עם קולו היישר ממיטת בית החולים, כדי להפיג את השמועות הזדוניות על מותו. 

שלומי שבת הודף שמועות על מותו (צילום: באדיבות עופר מנחם יחסי ציבור)

בשעה האחרונה צילם שבת סרטון ממיטת האשפוז במחלקת הקורונה, מחלקה פנימית ו' בבית החולים בלינסון, כשהוא מתעד את הצוות הרפואי שמטפל בו במסירות רבה. בסרטון נראית אחות שמגישה לשבת את ארוחת הבוקר שלו ואומרת: "כבוד הוא לנו שאתה כאן, אם היה לי חצי כבש עכשיו הייתי עושה לך על האש. האוכל שלנו לא טעים אבל הוא טעים מאד, היום אתה בהופעה שלי ואני לא בהופעה שלך. והכל בגלל הרוח".

שלומי שבת (צילום: דורון עדות)
שלומי שבת (צילום: דורון עדות)

"אני אוהבת אותך אתה אדם טוב יש לך עיניים טובות. אם כולנו היינו מגיעים להיות כמוך, הארץ שלנו הייתה יותר טובה. יש לנו חומוס, פלפלים, חביתה חמה, רק מה שאתה אוהב", והוסיפה למען הסר ספק: "אני רק רוצה להגיד לך שלומי, שכולם מקבלים את היחס הזה".

עופר מנחם, מנהל יחסי הציבור של שלומי שבת, מסר: "שלומי חש בטוב ושומר על מצב רוח, עצוב שבתקופה כל כך רגישה יש עדיין רוע שכזה והפצת שמועות שאין להם שום קשר למציאות ואהבת לרעך כמוך".

דורון מדלי, שלומי שבת, עברי לידר, נסרין קדרי (צילום: רועי שלום, הולה בראסרי)
דורון מדלי, שלומי שבת, עברי לידר, נסרין קדרי (צילום: רועי שלום, הולה בראסרי)