הכרתם אותה בערוץ הילדים ניקולודאון כשכיכבה כילדה מתוקה ושובבה בקומדיה "המופע של אמנדה" ובסרטים כמו "יש לה ביצים" ו"הירספריי" אבל מאז, הרבה מים עברו בנהר ואמנדה ביינס ממש כבר לא אותה נערה שהכרתם. הרבה אקשן התרחש בחייה בשנים האחרונות ובחודש יולי האחרון היא נעלמה מהרשתות החברתיות אחרי שבתקציר מאוד מתמצת- היא הספיקה להיכנס למכון גמילה, להתארס, להיפרד, להיכנס להריון ואז לא להיות בהריון. 

אמנדה ביינס (צילום: gettyimages, Bryan Bedder)
אמנדה ביינס (צילום: gettyimages, Bryan Bedder)

בסוף השבוע האחרון חזרה ביינס לאינסטגרם בלוק חדש לחלוטין, שספק אם הייתם מזהים. למרות שאתם זוכרים אותה בלונדינית, השחקנית הציגה שיער ארוך שחור משחור, שביל בצד ופוני ילדותי בזמן שהיא לובשת אווטפיט שמזכיר לנו תלמידת תיכון אמריקאית טיפוסית. כמובן שאי אפשר להתעלם מהמשקפיים הגדולים, הפירסינג ספטום וקעקוע לב מתחת לעין. על פי הדיווחים מעבר לים, נראה כי החזרה הגדולה היא ככל הנראה חשיפה למותג האופנה החדש שלה "Matte Black Online Store" עליו היא עובדת בשנים האחרונות, לאחר שסיימה את לימודי האופנה שלה בשנה שעברה.

למי שקצת יותר מתעניין בחייה של ביינס, נספר כי השחקנית בת ה-34 הסובלת מבעיות בריאותיות ונפשיות שונות בילתה במכון גמילה מספר חודשים, שם פגשה את פול מייקלס בן ה-28. אחרי שלושה חודשים השניים התארסו, למרות מרות הוריה שקיבלו עליה אפוטרופוסיות בעקבות מצבה, שבועות לאחר מכן הודיעו על פרידה ובמרץ האחרון, כמה ימים לאחר שהפרידו כוחות פרסמו כי הם בהריון ראשון והעלו תמונת אולטראסטונד לרשתות החברתיות. לאחר שעות ספורות הפוסט ירד ועורך הדין שלה טען כי כלל לא הייתה בהריון.