אין אחד שלא קם הבוקר לסיפור הזוועה שהתרחש אמש בבת ים. שעות לאחר שפורסמו ברשת סרטונים של צעיר המכה את הכלב שלו באכזריות, התארגנה קבוצה גדולה של אנשים שהגיעו לביתו כשמי שמנהיג את המהלך הוא לא אחד מהשורד לשעבר וכוכב הרשת מישל טרוני. 

טרוני, פעיל למען זכויות בעלי חיים ומתנדב בעמותת "תנו לחיות לחיות" הגיע לדירתו של החשוד אלן מוריסון, פרץ את הדלת ואף חילץ את הכלב מההתעללות שעבר, יחד עם היוטיובר וחברו דניס רצ'קוב ואזרחים נוספים שהגיעו למקום. בזמן שהם מחכים למשטרה שתעשה עבודתה, התחילו להגיע מאות אנשים בעקבות הפרסומים בפייסבוק וטרוני היה זה שעצר רבים מלפגוע בבחור המתעלל. 

בת ים: אדם שהתעלל בכלבו נעצר, מאות חיכו מתחת לביתו- לחצו כאן

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by @shaked_x on

החל משעות הערב המאוחרות אמש ועד היום, הרשת התמלאה בקריאות עידוד והערכה לטרוני שהציל את הכלב, לקח את החוק לידיים ולא נח עד שמוריסון נעצר ואף הגיש נגדו תלונה במשטרה. "עם ישראל אוהב אותכם", "לב זהב וטהור", "מעריצה שלך" ועוד תגובות רבות של מאות שהתייחסו למקרה, החל מקולגות לאי הישרדות, סלבס וגולשים שצפו בו ברגעי הגבורה.

"אני לא מספיק לחזור לכולם כי יש לי כמות מטורפת של פניות אבל אני מעריך את כולכם, כל מי שעמד שם אחרי המקרה האחרון שקרה והבן אדם שוחרר, החלטנו לא לשתוק ובאמת התודה מגיעה לכולכם, אני הגשתי תלונה וזה לא יעבור יותר" אמר טרוני. בעוד יש גולשים הטוענים כי האזרחים, וטרוני בפרט לא היו צריכים לקחת את החוק לידיים הוא הגיב: "ההתנהלות הייתה מושלמת. לא הייתה הסגת גבול מצידנו ולא היו אלימות ואיומים. הכל משחק לטובתנו נגדו".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ⠀⠀⠀⠀M I S H E L T A R O N I (@mishel_taroni) on

הישרדות VIP, מישל טרוני (צילום: צילום מסך)
הישרדות VIP, מישל טרוני (צילום: צילום מסך)