בעוד הסגר עדיין בעיצומו והיציאה המותרת מהבית היא לצרכים חיוניים בלבד, ספורט יחידני או עד 1000 מטרים מהבית, יש מי שמרגיש שהוא נמצא מעל ההנחיות. אחרי השרה גילה גמליאל וראש השב"כ וגברת שרה נתניהו שנתפסו כשהפרו את הנחיות הסגר, הגיע תורו של הזמר אייל גולן שהרגיש שגם לו מותר. 

בזמן שנשותיו לשעבר רוסלנה רודינה ואילנית לוי בילו יום בלי הילדים שהיו בחזקת אביהם, הזמר ואשתו דניאל גרינברג ארזו את הילדים, ליאם ואלין, ואת יאן גולן בנה של רודינה, ויצאו לבלות יום כיף בחוף הים בקיסריה. 

אייל גולן, ליאם גולן, אלין גולן (צילום: ארן חן צלמים)
אייל גולן, ליאם גולן, אלין גולן (צילום: ארן חן צלמים)

להזכירכם, גולן וגרינברג מתגוררים ברחובות והמרחק בין רחובות לקיסריה הוא 82 קילומטרים לערך. הרבה, אבל הרבה מעבר למותר ובטח שלא לצורך חיוני. הזמר וילדיו יחד עם אשתו דניאל, שהסתובבו גם בלי מסיכות הגנה, לא בילו בגפם אלא יחד עם חברם הטוב חיים רביבו ואשתו שגית שאף העלתה תמונה לרשתות החברתיות מאותו יום כיף בים. 

שגית רביבו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
שגית רביבו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אלא שכעת נודע ל-TMI, שהזמר לא הפר את הנחיות הסגר, היות שקיבל אישור להחלפת מגורים מעיר מגוריו רחובות לקיסריה. מדובר באישור מאתמול (שלישי) המשמש כחלופת מגורים בלבד עליו חתום הזמר. "משפחת גולן השכירה יחידת מגורים אחת במתחם לתקופה בלתי מוגבלת אשר תתחדש מעת לעת על פי רצון שני הצדדים", כך נכתב באישור שנמצא בידנו, עליו חתם הזמר. נראה כי למרות הכל הזמר התנהל על פי ההנחיות. 

מליאם הפקות בשם אייל גולן מסרו: "אייל גולן עשה החלפת מגורים לקיסריה קרוב לחוף הים למהלך הסגר על פי החוק, ולכן לא הפר את ההנחיות בכך שיצא אל החוף שממוקם כ20 מטרים מהמקום בו שהה".

מסמך המוכיח את מעבר הדירה של אייל גולן (צילום: באדיבות ליאם הפקות)
מסמך המוכיח את מעבר הדירה של אייל גולן (צילום: באדיבות ליאם הפקות)