הדוכס והדוכסית מסאסקס, הנסיך הארי ואשתו מייגן מרקל השתתפו אמש (שבת) בראיון נדיר במיוחד לפודקאסט של Teenager Therapy לכבוד יום בריאות הנפש העולמי, במהלכו שיתפו השניים בחוויותיהם האישיות לגבי בדידות, בריאות הנפש ואיך הם מצליחים להתמודד עם הלחץ של החברה כלפיהם.

כשעוד היו רויאל'ס. הנסיך הארי ומייגן מרקל (צילום:  Gareth Cattermole  Getty Images)
כשעוד היו רויאל'ס. הנסיך הארי ומייגן מרקל (צילום: Gareth Cattermole Getty Images)

השניים, שידועים בקנאות לפרטיותם, לא התראיינו הרבה על חייהם האישיים מאז ההתנתקות הרשמית ממשפחת המלוכה בחודש אפריל האחרון, אבל עכשיו חושפת מרקל פרטים על התקופה בה נחבטה בכל כלי התקשורת בעולם ומספרת איך התמודדה עם המצב. כחלק מהראיון, שאל אחד המנחים את הדוכס והדוכסית איך הם מתמודדים עם הבדידות, במיוחד בתקופת הקורונה. מרקל בתגובה השיבה שרוב האנשים מוצאים את עצמם מבלים כרגע יותר ויותר באינטרנט, ומדובר בדרך נפלאה ליצור קשרים אבל שיש בה גם המון ניתוק והרחיבה: "אני יכולה לספר לך שמנקודת המבט שלי, נאמר לי שבשנת 2019 הייתי האדם המותקף בעולם. שמונה חודשים מתוך זה הייתי בכלל בלתי נראית. הייתי או בחופשת לידה או בשגרת אימהות עם תינוק קטן והכל קרה בקצב מהיר עד שכמעט לא ניתן היה לשרוד את זה".

מרקל לא עצרה שם והמשיכה לשתף בתקופה שחוותה כשכל התקשורת העולמית הפנתה את הזרקור אליה: "זה לא משנה מי אומר את הדברים האלו, זה לא משנה אם אתה בן 15 או בן 25, העניין הוא שאם אומרים עליכם דברים לא נכונים זה מזיק לבריאות הנפשית שלך בסופו של דבר". 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

OUR EPISODE WITH PRINCE HARRY AND MEGHAN IS OUT! In honor of World Mental Health Day, The Duke and Duchess of Sussex sat down with us for a conversation about prioritizing mental health, removing the stigma around the issue, and how we can all contribute to a healthier world: physically, mentally, emotionally, holistically. We cannot emphasize enough how honored we are to be able to bring you this important conversation. We hope you enjoy it and find something you can apply to your own life. Take care of yourself, you deserve to be loved. Link in bio! - #princeharry #meghan #dukeandduchessofsussex #duchessofsussex #dukeofsussex #worldmentalhealthday #worldmentalhealthday2020

A post shared by People Like Us (@teenagertherapy) on

השניים המשיכו לשתף בתהליך שהם עוברים יחד כדי להתקדם ולא לתת לדברים כאלה לפגוע בהם, הדוכסית סיפרה שהשניים משתדלים לדבר עם כמה שיותר אנשים כדי להבין את נקודת המבט שלהם והנסיך הארי סיכם ואמר: "יש ימים טובים ויש ימים רעים כמו לכולם, הכי חשוב בעינינו זה לשים את הדאגה כלפי עצמך במקום הראשון". 

עם ארצ'י הנסיך הקטן (צילום: רויטרס)
עם ארצ'י הנסיך הקטן (צילום: רויטרס)