רועי ברקן, בנו של השחקן יהודה ברקן בן ה-75 שמאושפז במצב קשה בבית החולים הדסה בירושלים לאחר שחלה בקורונה, ביקש מאזרחי ישראל להתפלל לשלום אביו, וכעת הוא מאיים לתבוע את אחת הגולשות ברשת שהוציאה את דיבתו של השחקן. בפוסט שפרסם רועי בפייסבוק כתב: "לכל חברי עורכי/ות הדין, מי רוצה לעזור לי לתבוע את החלאה הזו, וגם על הדרך את עומרי חיון. אתם יכולים גם להגיב לה ישירות לפוסט שלה".

בארקן מתכוון לתבוע את אותה גולשת, מכחישת קורונה, שפרסמה כי יהודה ברקן התחזה לחולה קורונה, לאור מצבו הכלכלי הקשה. וכך כתבה: "יהודה ברקן הפסיק לשחק, למעט כמה סרטים בודדים, בשל חזרתו בתשובה. השחקן נמצא היום בחובות גדולים. בימים האחרונים עלה לכותרות בשל התחזותו לחולה קורונה. הוא מתחזה כי אין מחלה כזאת. כל סלב מקבל כסף כדי להגיד שהוא חולה קורונה, וזה כבר ברור וידוע".

פורסם על ידי ‏‎Roy Barkan‎‏ ב- יום רביעי, 30 בספטמבר 2020

"מוזר שמאז שזה התפרסם והיו עליו שניים שלושה אייטמים וכבר לא מדברים על מצבו, שאומרים שהוא טרגי. הבן אדם מבוגר ומצינון רגיל שהתפתח לשפעת עשו אותו חולה סופני. אז בשביל שיקבל קצת כסף שיוכל לכסות את חובותיו מה הבעיה לקחת שפעת רגילה ולהפוך אותה למחלה רצחנית. להגיד שחלית בקורונה זה שקר מוחלט". 

רועי ברקן סירב להגיב לידיעה. 

 

***עידכון עם סרטון שהבחורה עשתה*** לכל חברי או חברותי עורכי/כות הדין. מי רוצה לעזור לי לתבוע את החלאה הזו? ועל הדרך גם...

פורסם על ידי ‏‎Roy Barkan‎‏ ב- יום שישי, 9 באוקטובר 2020