הדרמות בחייה של הזמרת דמי לובאטו מסרבות להיפסק. כפי שקראתם בשבוע שעבר ב-TMI, לובאטו בת ה-27 שהתארסה לבן זוגה מקס אהריך בן ה-29 אחרי ארבעה חודשי הכרות בלבד, ביטלה את החתונה. אהריך שבור הלב נתפס על ידי עדשת מצלמת הפפראצי כשהוא בוכה בחוף הים במאליבו שבקליפורניה, שבמקרה היה הלוקיישן בו הציע ללובאטו נישואין. בהחלט שובר את הלב.

אך האם זה גם שבר את לבה של הזמרת והיא החליטה לחזור לזרועותיו? אז זהו, שממש לא. לובאטו משדרת ברשתות החברתיות עסקים כרגיל וטרם התייחסה לפרידה המפתיעה מאהריך. מקורב לזמרת סיפר לאתרי החדשות בהוליווד שיש לה כל מיני עניינים מול האקס, שלא מוכן לעזוב אותה בשקט. "הוא ניסה ליצור קשר עם משפחתה וחבריה וכולם חסמו אותו", הסביר המקור והוסיף: "היא עכשיו בקשר עם עורכי דין מה לעשות". 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Conexão POP (@siteconexaopop) on

מקורב נוסף לזמרת סיפר עם פרידתם שלובאטו נבוכה מאוד מההתנהגות של אהריך עם פרידתם ושאינה מעוניינת בשום קשר אליו. לדברי המקור, האקס של הזמרת "ניסה להגיע בכל דרך לדמי", ואמר שהוא בהכחשה לגבי הזוגיות שנגמרה. "דמי הרוסה ולא רוצה לראות אותו שוב בשלב זה", הוסיף המקור. "היא לא מאמינה שנפלה בפח שלו וממש נסערת מכך. היא בילתה הרבה זמן עם משפחתה וחבריה כדי לעזור לה לעבור את הפרידה הקשה".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by | Globe Magazine (@globemagazines) on

כדי לא להשאיר זכר לאקס, לובאטו מחקה את כל תמונותיהם המשותפות מהרשתות החברתיות ונראה כי היא רוצה להשאיר את פרק הזה בחייה מאחוריה. כזכור, בסוף חודש יולי האחרון הזמרת המצליחה שיתפה בתמונות של הצעת הנישואין וכתבה: "ידעתי שאהבתי אותך ברגע שפגשתי אותך. זה משהו שאני לא יכולה למישהו שלא חווה את זה בעצמו אבל למזלי גם אתה הרגשת ככה. מעולם לא הרגשתי כל כך אהובה על ידי מישהו בחיי (חוץ מההורים שלי). אתה אף פעם לא לוחץ עלי להיות משהו אחר ממה שאני ואתה גורם לי לרצות להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמי".

דמי לובאטו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דמי לובאטו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)