נראה כי האיט גירל בדימוס אדל בספלוב לא שמעה מעולם את המשפט "לא עושים עסקים עם חברים ובני משפחה", עד עכשיו לפחות, אחרי שחוותה זאת על בשרה. החברות הטובות ליאור קוקה ואדל בספלוב הפכו לצ'ילבות מושבעות והכל בגלל עסקים משותפים. אביה של בעלה של בספלוב, יעקב עבד, נכנס לעסקים של קוקה ובעקבות חילופי דברים והאשמות קשים אחד נגד השני, יצאה בספלוב בפוסט תמיכה בחמה, ונגד החברה הטובה בדימוס. 

בספלוב סיפרה על תחילתה של החברות הטובה שנרקמה בין השתיים דרך מכרים משותפים, על העזרה הבלתי תלויה בדבר שהעניקה לה בעסקי הקינוחים של קוקה וכתבה לעוקביה ברשתות החברתיות: "התחלתי לעזור לה סתם ככה בתור חברה, אם זה לפרסם אותה בלי הפסקה, לענות להודעות שלה שלא תפספס פרנסה, אפילו לא עוגה אחת". עוד סיפרה בספלוב כי היא הכניסה את קוקה לביתה, למשפחתה היקרה לה מכל, ובזמן שקוקה פתחה עסק לעוגות וקרפים וחשפה כי נקלעה להפסדים כלכליים, חמה של בספלוב נחלץ לעזרתה ונכנס לעסקים של קוקה, ופתח לה סניפים נוספים על שמה.

אדל בספלוב, מאץ' עבד (צילום: אלוני מור)
אדל בספלוב, מאץ' עבד (צילום: אלוני מור)

"עצוב לי שמרגע שקוקה התפרסמה היא דואגת ומנסה לגרום לחמי קובי לנזק. מה שמעצבן אותי שאדם שאכל מהצלחת שלנו יורק עליה ומנסה דרך פרסום לזכות בתשומת לב של הקהל בבית. קובי עבד הוא חמי היקר, כולנו יודעים שמי רוצה להתנהל בכבוד עושה זאת בשקט כמו שאנחנו עושים כבר שנים, אבל יש גם כאלה מקרים, ותאמינו לי שיש עוד הרבה מה לספר אבל אני מעדיפה לשמור על כבודה של הבחורה".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Adel Abed Bespalov (@adelbespalov) on

מיד לאחר הפוסט של בספלוב, הגיעה גם התגובה של ליאור קוקה שסיפרה את האירוע מהזווית שלה, וכך כתבה: "ישבתי במשרד של עורכי הדין שלי ובכיתי. לפני יותר משלוש שנים עברתי לתל אביב להגשים את החלום שלי, בזיעת אפי בניתי את שמי וצברתי קהל לקוחות. לפני שנתיים פתחתי חנות והנזק היה חובות. הבנתי שאני אומנית טובה באפייה, לא טובה בבירוקרטיה".

"התחברתי לאנשים שסמכתי עליהם בעיניים עצומות, סירבתי להצעות אחרות, אבל להם זה לא הספיק, אז רימו אותי, גנבו אותי, ניצלו את היותי תמימה, התעלמו ממני כאילו אני לא קיימת, כאילו לא הכל ממותג ליאור קוקה. היות שלא שילמו לי את החלק שלי כבר חצי שנה הגעתי למשרד עורכי דין מותשת. אני נלחמת עד עכשיו ושמחה שלא צריכה להסתיר יותר את מה שאני עוברת. אני מבקשת סליחה מכל הלקוחות והחברים שלא קיבלו שירות אדיב או מנה לא מוצלחת, כבר חודשים רבים שרשת ליאור קוקה, לא הייתה בשליטתי ונגזלה ממני".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ליאור קוקה (@liorkoka) on