חודשיים חלפו מאז הפרידה המתוקשרת שהרעידה את הביצה, כשאביחי אוחנה ומעיין אשכנזי שהכירו בבית "האח הגדול" הכריזו על פרידה. המעריצים ציפו לשמוע חדשות על חתונה אחרי 3 וחצי שנות זוגיות, אך במקום זה הגיעו ידיעות על כך שהשניים פירקו את החבילה. הפרידה כמובן הייתה מאוד קשה לא רק למעריצים אלא לשחקני המפתח של הסיפור, אביחי ומעיין שנותרו שבורי לב.

הבוקר הגיעה אשכנזי להתארח בתוכנית הבוקר של "פאולה וליאון" בקשת 12 וסיפרה על ההתמודדות שלה עם הפרידה, הירידה הלא מבוקרת במשקל והתגובות הרעות שהיא מקבל ברשת. "אני קצת מופתעת, אנחנו חיים עכשיו בתקופה כל כך קשה ואני לא מצליחה להבין למה אנשים מתעסקים, בכל כך הרבה סליחה על הביטוי 'חרא' של אחרים במקום בעצמם", כשנשאלה מה למשל מגיבים לה היא סיפרה על התגובות שקיבלה בעקבות האייטם שפורסם כאן ב-TMI על כך שעברה לגור אצל אמא שלה לאחר הפרידה. "אחרי הפרידה חזרתי לגור אצל אמא שלי ואביחי נשאר בדירה המשותפת שלנו, אז המון אנשים אמרו: 'ברור שהיא תעזוב, הרי כל הציוד וכל החפצים שלהם – זה הוא קנה'. אז לא, אבל בסדר אתם יודעים יותר טוב ממני, ובעצם רומזים שחייתי על חשבונו".

אשכנזי, התייחסה גם לימים הקשים שעברו עליה אחרי הפרידה: "היינו זוג מנצח, קלף אס. היינו זוג מאוד מיוחד, אני כל הזמן אומרת שאני לא חושבת שאי פעם אני אחווה עוד זוגיות מיוחדת כזאת. היה בה המון דברים שאין בכל זוגיות רגילה". כחלק מה"דאון" שהייתה בו, אשכנזי גם עברה שינוי במראה החיצוני שלה. "ירדתי במשקל בצורה לא בריאה ולא מבוקרת וזה לא נכון לי כי אני מאמנת כושר ואני צריכה להוות דוגמא למתאמנות שלי ואני יודעת שעשיתי את זה בצורה לא נכונה ולא בריאה. יש כאלה שאחרי פרידה מתיישבות עם קופסאת גלידה ויש כאלה שפשוט לא אוכלות. אני לא הרעבתי את עצמי, אני פשוט הייתי בסטרס ומחשבות ולא היה לי תיאבון. הייתי מסיימת את היום וחושבת 'וואי, שתיתי רק קפה היום ובכלל לא הייתי רעבה'" סיפרה.

אתם בטח צמאים לדעת האם השניים נותרו בקשר אחרי הפרדת הכוחות ואשכנזי התייחסה לנושא וסיפרה: "אנחנו נשארנו...אני לא אקרא לזה חברים טובים כי אני לא אוהבת את המילה הזאת, אבל אני רוצה להגיד לכם ולכל הנשמות הטובות שמפחדות עליו או עלי- זה נגמר כמו באגדות, היה במאי הכי טוב לפרידה הזאת וזה בורא עולם. זה נגמר בהמון הכלה, כבוד, הדדיות ואהבה גדולה. בכינו, אני חושבת שבחיים שלי לא בכיתי ככה, וגם הוא. אני לא זוכרת את עצמי בוכה ככה אף פעם. זה כמו להיות אחרי אבל,  הבנה שנכון לעכשיו – זהו".

View this post on Instagram

A post shared by מעיין אשכנזי (@maayan__ashkenazi) on

ומה בנוגע לסיבת הפרידה? אשכנזי החליטה להמשיך לשמור לעצמה את הסיבה: "אני יודעת שלפרסום יש מחיר מאוד כבד, אני יודעת שאנחנו צריכים כן לתת את האוכל הזה קצת לאנשים שאוהבים אותנו, אבל אני לא חייבת ובגלל זה החלטתי שאת הסיבה לפרידה אני שומרת לי ולאביחי. אני מכבדת אותו, עד היום האחרון שלי אני אכבד אותו ואת המשפחה שלו ואני לא אדבר על הסיבה שבגללה זה נגמר" סיפרה אשכנזי "אני לא יודעת לקשקש, בראיונות אני מדברת מהלב ואני יודעת שאם אני אדבר אני אקיא הכל ואני רוצה לשמור דבר אחד לעצמנו".

מעיין אשכנזי, אביחי אוחנה (צילום: ליאור פינקסון)
מעיין אשכנזי, אביחי אוחנה (צילום: ליאור פינקסון)