אמהות ישראל הגיבורות, נראה שאתן ממש לא לבד! חשבתן שבזמן שאתן יושבות בבית וצריכות להעסיק את הילדים בזמן שהממשלה סגרה את מסגרות החינוך, עשירות העולם נעזרות באינספור מטפלות? ובכן, נראה שאתן טועות. אחרי שניקול ראידמן המעושרת המקומית סיפרה שאין לה מטפלות שעוזרות לה עם הילדים עכשיו עם המעבר לפריז, מצטרפת גם אחת הנשים המוכרות בעולם- קלואי קרדשיאן.

כן כן, גם כוכבת הריאליטי- טראש המיליונרית נאלצה לטפל בבתה בזמן הסגר בארצות הברית והיא עשתה זאת לגמרי לבדה, כך חשפה בראיון לדיילי מייל האמריקאי. קרדשיאן, חשפה כי מה שהשאיר אותה שפוייה בתקופה ההזוייה הזו בצל הקורונה הם האימוני כושר שלה אליהם צירפה גם את בתה טרו בת השנתיים וחצי.

"לא הייתה לי שום עזרה בתקופת הסגר, נאלצתי לשלב ולנצל את הימים לזמן איכות של אם ובת תוך כדי שמירה על שגרת האימונים שלי. כמובן שטרו לא מתאמנת אבל הייתי מוצאת דרכים ולדוגמא שמה אותה במריצה, קושרת חבל ורצה במעלה הגבעה ליד הבית, נאלצתי פשוט לתמרן בין הכל" אמרה קלואי.

View this post on Instagram

A post shared by Khloé (@khloekardashian) on

גם כשהיא לא נעזרת במטפלות היא גורמת לנו קצת להרגיש רע עם כל המוטיבציה הספורטיבית הזאת לא? הכוכבת בת ה-36 סיפרה כי היא רוצה לשמש דוגמא טובה לבתה, בכל הקשור לפעילות גופנית והיא מקווה שטרו תהיה פעילה ותדאג לעצמה בעתיד. טוב, בכל זאת יש לה אבא כדורסלן כוכב NBA לדלות ממנו השראה.

View this post on Instagram

A post shared by Khloé (@khloekardashian) on