הדוגמנית וכוכבת הריאליטי המשפחתי המצליח קים קרדשיאן, תחגוג מחר (רביעי) את יום הולדתה ה-40 ומתכננת לחגוג בענק כמו שרק במשפחת קרדשיאן יודעים. במבצע שיכול להיות שמור לשב"כ, קרדשיאן שכרה מטוס פרטי שיקח אותה ו-30 איש מבני משפחתה וקרוביה לאי טרופי מבודד. הכוכבת סירבה לספר למוזמנים את המיקום המדויק של האי והם יאלצו לחכות בסבלנות ולהיות מופתעים, אך מקורבים התחילו בספקולציות בנוגע למיקום החגיגה הסודית. 

בעקבות החשש מקורונה, כל האורחים התבקשו לבצע בדיקת קורונה אחת השבוע ויאלצו לעבור אחת נוספת על מנת לוודא שלא יהיו שם נשאים של הנגיף שיהרסו לקים את החגיגה היוקרתית. בין המוזמנים בני משפחתה של קים, ביניהם בן זוגה הראפר קניה ווסט, האמא קריס והאחיות קורטני, קלואי, קדנל וקיילי וחברים קרובים ביניהם ה-BFF שלה, בלוגר האוכל ג'ונתן צ'בן.

View this post on Instagram

Spice Girls

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

אחד המקורבים אמר לאתר "PAGE SIX": "כל מה שהאורחים יודעים זה מתי להיות מוכנים לטיסה, שתצא מאזור לוס אנג'לס בתחילת השבוע הבא. היעד נשמר תחת חשאיות מטעמי פרטיות, אך זה לא מפריע לכולם להעלות השערות". עוד הוסיף המקורב ואמר כי האורחים מהמרים על יעדים אפשריים, כולל בורה בורה או על הקריביים, האהובים מאוד על הקרדשיאנס.

View this post on Instagram

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

כזכור, שנה לא קלה עברה על כוכבת הטראש, שבעלה קניה חלה בקורונה בתחילת התפשטות המגפה בארצות הברית ונאלצה לטפל בו בחששות כבדים. לאחר שהחלים הוא לא ממש עזר בגידול ארבעת ילדיהם המשותפים: נורת', שיקגו, סאלם וסיינט בזמן סגר הקורונה והחליט ללכת לעבוד על אלבומו הבא בחווה מבודדת. ווסט צייץ סטטוסים מביכים על קים ועל אמה קריס בטענה שהן מנסות להפריד בינו לבין ילדיהם המשותפים והיה נדמה שמערכת היחסים של השניים הולכת לכיוון של גירושים. קים שלא מוותרת בקלות על משפחתה, ארזה את ילדיה וטסה לווסט, שם הם ישרו את ההדורים ונכון להיום, הם עדיין יחד. ב-TMI מחכים להזמנה סודית למסיבת יום ההולדת.  

View this post on Instagram

Cleaning out my phone and found this old pic from Japan at the Tadao Ando Museum.

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on