מדי שבוע יוצאת המגישה אופירה אסייג בפומבי נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו בתוכניתה עם אייל ברקוביץ' ובטורים שהיא כותבת, כשבין הציטוטים שלה: "ביבי אתה אכזבת העונה" או "פה זה לא רוסיה ואתה לא פוטין". אסייג לא רק יוצאת נגד ראש הממשלה אלא נגד כל המשפחה שלו, שרה נתניהו ובנו יאיר. כך שלגמרי הופתענו לראות את האישה החזקה בתקשורת הישראלית, שמציגה בפומבי את דעותיה נגד ראש הממשלה, מפרגנת לפוסט ברכה מפרגן שכתב עדי לאון לראש הממשלה לרגל יום הולדתו. 

אופירה אסייג (צילום: אינסטגרם)
אופירה אסייג (צילום: אינסטגרם)

מחר (רביעי) יציין ביבי נתניהו יום הולדת 71 ואחד התומכים הנלהבים שלו, המלחין עדי לאון, העלה אמש (שלישי) פוסט ברכה מלא בהלל ופרגונים לראש הממשלה בחשבון האינסטגרם שלו. המלחין זכה ללייק מלא אחרת מהאויבת המושבעת של נתניהו, אופירה אסייג וכך כתב לאון: "תברכו את ראש הממשלה שבגילו הוא עובד סביב השעון, בלי סוף נלחם בקורונה העולמית, ותוך כדי עושה שלום בעולם, דואג לישראל ופועל למענה בלי סוף, מחויב בדמו, בחייו, וכל זה בליווי צמוד של שלטים מהבית 'לך', 'גנב', 'מושחת', 'קריים מיניסטר'". "והוא ממשיך בכל הכוח מבלי לעצור וזה מנהיג. אז יום הולדת שמח לך ראש הממשלה כדי שתרגיש קצת נחת והערכה מאזרחי מדינת ישראל".

עדי לאון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עדי לאון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

לפוסט המדובר צירף לאון תצלום מחדשות 12, המציג את  כמות המנדטים לגוש הימין. אופירה אסייג בחרה לעשות לייק לפוסט המדובר, אז האם אנחנו עדים פה למהפך או שהיא פשוט עשתה לייק אוטומטית בלי להבין בכלל על מה? תשפטו בעצמכם.

בנימין נתניהו (צילום: שמוליק גרוסמן, דוברות הכנסת)
בנימין נתניהו (צילום: שמוליק גרוסמן, דוברות הכנסת)