זוכרים את העין הרע של דנה זרמון? ובכן יש מצב שעוד מישהי צריכה להתחדש באיזה חמסה על הגוף שלה. את השנה החדשה התחילה אלין כהן ברגל שמאל, היא אושפזה בערב ראש השנה בבית החולים, לפני שבועיים משרד הבריאות הוריד מהמדפים מוצר אלכוג'ל שלה בעקבות חוסר עמידה בתקן וכעת אשת העסקים הצעירה עומדת שוב בעיצומה של פרשה חדשה. 

 הרשת אתמול סערה, כשעמוד הנקרא "כל האמת על אלין" חשף תמונות ילדות של אלין כהן בין היתר תמונה מגיל 12 מספר המחזור של בית הספר שלה. בתמונה נראית כהן עם שפתיים דקות וטבעיות שלה ולצד התמונה שנחשפה נכתב לכאורה כי כהן עשתה הגדלת שפתיים כבר בגיל 12. כוכבת הרשת המתפארת בשפתיים גדולות יצאה בהסברים בחשבון האינסטגרם וכתבה כי עשתה הגדלה רק בגיל 17.5 ולפני כן הגדילה את שפתיה עם תוחם ושפתון. עוד חשפה כהן איך נראים כיום שפתיה בלי תוחם ואיפור והבטיחה לעוקביה כי תחשוף את כל התהליך שעברה.

אלין כהן חוגגת יום הולדת ומשיקה את החבר- לחצו כאן

אלין כהן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אלין כהן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

 גם מירי, אמה של כהן יצאה בפוסט להגנתה: "אני מזועזעת מהרוע שיש ברשת, אין רופא שיזריק בגיל 12 וגם לא הייתי מרשה לה להזריק בגיל כזה. אלין מאוד מאוד עצובה ונסערת ואם לא הייתה לה משפחה תומכת אני לא יודעת איפה זה היה נגמר היום. לפעמים אני רוצה לבקש סליחה שאת חשופה לרוע כזה, סליחה שאני לפעמים לא יכולה להגן עליך מהרוע ומשנאת חינם, ובזמן האחרון מרגיש לי שאת חשופה לכל כך הרבה רוע וצרות עין של אנשים שכל מה שמעניין אותם זה איך לפגוע באלין כהן. אני פה איתך למענך ובשבילך לנצח ואגן עליך מכל משמר".

אבל לא רק אמה של כהן יצאה להגנתה, מעריצה שלחה זר פרחים בכדי לשמח אותה וגם המעושרת ניקול ראידמן השוהה בימים אלה בפריז החליטה לצאת להגנתה של כהן בפוסט וכתבה: "די לאלימות ברשת, ראיתי שכל מה שמעניין את המדינה זה השפתיים של הילדה הזו. תעזבו אותה בשקט, די. כמה רוע אלוהים, היא ילדה, עשתה, מה עשתה, איפה עשתה, זה עניין אישי שלה. אני באופן אישי לא עושה ולא מתחברת לבוטוקס, אבל אם זה נותן לה להרגיש טוב עם עצמה ומעלה לה את הבטחון העצמי, שתעשה. מחר הבת שלי תרצה לעשות, למרות שאני נגד, אני אעשה לה, כי זה התחושה הפנימית שלה. כמה אנשים אוהבים להתעסק באחרים. 'בהצלחה ילדה יפה, לא מכירה אותך אבל מאחלת לך הרבה אושר, שימי פס על כולם, זה הגוף שלך תעשי מה שטוב לך'".

View this post on Instagram

A post shared by Aline Cohen (@aline_cohenn) on

אלין כהן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אלין כהן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)