הדוגמנית הבינלאומית והחיילת יעל שלביה העלתה בדקות האחרונות תמונה שלה טופלס ועוררה ביקורת נוקבת מצד העוקבים. שלביה בת ה-18 שגדלה והתחנכה במשפחה דתית ולמדה באולפנה, קיבלה מיד ביקורות קשות על התמונה הפרובוקטיבית שהעלתה.

"עלק דתייה, רואים שחסידה הביאה אותך לעולם", כתב אחד העוקבים. אחרת כתבה: "מאמינים שילדת אולפנה ערומה?". עוד עוקב כתב: "בושה וחרפה, ילדת אולפנה עם תמונות עירום". "מה זה דתייה, התדרדרת בשביל כסף, בושה" או "את מאד יפה אבל חבל שהיופי גובר על כל גבול של צניעות. את בכל זאת ידועה כתלמידת אולפנה לשעבר" וגם: "ילדה מבית ספר יסודי של דוסיות חרדיות. הבנתם על מה הרבנים מדברים? זוכרים שאמרה לעולם לא אצטלם?".

שום דבר לא יעצור אותה: יעל שלביה בדרכה לארה"ב - לחצו כאן. 

View this post on Instagram

KARMA

A post shared by Yael Shelbia (@yaelshelbia) on

אלא ששלביה לא הצטלמה בעירום אלא עם סטרפלס שחלק קטן ממנו נראה בתמונה - לכל העוקבים שפספסו. כזכור, הדוגמנית סיפרה בגאווה כי למדה בבית ספר לבנות בלבד, אך הוסיפה ואמרה בראיונות שאינה מגדירה את עצמה כיום כדתייה אלא כמסורתית.  

יעל שלביה מסרה בתגובה: "מדובר בתמונת ביוטי רגילה. לא, אני לא ערומה ובעצם רואים לי רק את הכתף. אנשים יכולים לפרש אותה בצורה כזאת. אני שלמה איתה ויודעת את הגבולות שלי. לא ידעתי שהיא תדרוך כל כך הרבה תגובות כאלה. אז אני פשוט אגיד תודה על התגובות האוהבות ורק אהבת חינם".

View this post on Instagram

☺️

A post shared by Yael Shelbia (@yaelshelbia) on