ריאליטי השידוכים החדש של רשת 13, "אהבה חדשה", גורר תגובות רבות על המתמודדות נועה כסיף, נועה יונני, רונה נאמן ורוני נדלר וגם על הגברים המשודכים להן. מי שעלתה על המנגל של צופי התכנית לאחר הפרק האחרון ששודר היא נועה כסיף, ששמחה מאוד על השידוך שצוות לה, אביחי כספי ואפילו חלקה איתו מיצים כשהחליטה בסוף הערב לא לעצור את רגשותיה כלפיו ונישקה אותו. 

עם סיום הפרק הגיעו לתיבת האינסטגרם של כסיף תגובות קשות מצופי התכנית וכסיף החליטה לשתף בתגובות ולהגיב להן. בין התגובות נכתב: "וואי תקשיבי אני רואה את הפרק וחייבת להגיד לך שאת שרלילה ברמות. מסכנים ההורים שלך שרואים את זה אבל יפה איך ששיחקת אותה מתביישת ממנו. עלאק 'לא תכננתי שזה יקרה, זה לא קורה לי בדרך כלל'. הדבר הראשון שיצא לך מהפה זה שאת נכנסת למיטה אחרי 10 דקות. איכס". 

אביחי כספי, נועה כסיף, אהבה חדשה (צילום: צילום מסך רשת 13)
אביחי כספי, נועה כסיף, אהבה חדשה (צילום: צילום מסך רשת 13)

מתמודדת "אהבה חדשה" החליטה להגיב לאותה צופה שתקפה אותה וכתבה לה: "לשם הבהרה - אני לא מתרגשת מכל העניין. אנחנו מדינה חופשית וכל אחד רשאי להתבטא איך שבא לו. אבל! יש כאן אבל מאד גדול. יש מרחק גדול מאד בין נשיקה ולהרגיש מפורפרת לבין לקבל את התואר שרלילה משתי דקות על המסך. אני פתוחה לביקורת מכל סוג שהיא אבל כפרה עליכם. קצת עדינות על המקלדת".

ההודעות שקיבלה נועה כסיף לאחר הפרק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ההודעות שקיבלה נועה כסיף לאחר הפרק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

המתמודדת לא הסתפקה בלשתף את התגובה הקשה ולהגיב לה ושיתפה את העוקבים שלה בתחושות שלה אחרי שידור התכנית, כשאמרה: "אהלן. אני רוצה להתייחס רגע לכמויות הפרגון וההודעות שאני מקבלת. אני מקבלת מלא פרגונים טובים ואחרי הפרק של אתמול קיבלתי קצת כל מיני הודעות גנאי. חשוב לי לומר שהסוגיה שאני הגעתי איתה לתהליך, זה שגם בנות יכולות לעשות מה שבחורים עושים. אם גבר נדלק על מישהי והוא מנשק אותה בדייט, אף אחד לא פוסל את זה. וואלה אתמול בפרק, כולכם ראיתם, הייתה משיכה. אני לא מבינה מה פסול שגבר מצא חן בעיניי ונתתי לו נשיקה. אז בהמשך למספר תגובות שאני תיכף אשתף בסטורי הבא שקיבלתי, זה המסר שלי שלי לאומה. שיהיה לכם יום מקסים ותשמרו על הפה שלכם". 

נועה כסיף מחזירה אש למגיבים