איתי לוי כיכב בסוף השבוע בעל כורחו בחדשות 12, בראיון שהעניק האמרגן שלו לשעבר, בני פרץ, שחשף על האכזבה הגדולה מהזמר. אלא שבזמן שפרץ פתח הכל על איתי לוי, נחשפנו לתיעוד מרגש של הזמר המסלסל נלכד בעדשת המצלמה, נושא בשתי ידיו את אמו. בעמוד הפייסבוק של מוזיקה אמהרית, התפרסמו תמונות של לוי מגיע לקחת את אמו האהובה מביתה לאחר שעברה לאחרונה אירוע מוחי - חמישי במספרו והייתה מאושפזת בבית החולים, בכדי לבלות איתו את השבת.

"בע"ה תצא מזה חזקה": אמו של איתי לוי עברה אירוע מוחי חמישי - לחצו כאן. 

בתמונות נראה לוי מרים את אמו, שמתניידת על כיסא גלגלים, לתוך המכונית שלו ונושא אותה בידיו. דניאל מנגיסטו המתגורר בבניין של אמו של לוי ותיעד את הרגע המרגש ממרפסת ביתו, הוסיף את הכיתוב הבא: "כנראה שזאת כניסת השבת הכי יפה שתהיה לי. אני בחלון ביתי מעשן לי סיגריה ומתבונן ככה סתם על השכונה ופתאום מגיע רכב וחונה בחניה. רכב רגיל לא משהו מפואר אבל הבן אדם שיצא מהאוטו אחד האנשים הכי מפוארים שיש לנו במדינת ישראל. כן קוראים לו איתי לוי".

איתי לוי (צילום: צילום מסך פייסבוק)
איתי לוי (צילום: צילום מסך פייסבוק)

"אז איתי יצא מהאוטו נכנס לבניין של אמו כדי לאסוף אותה לשבת, וכשהוא יצא מהבניין כבר לא יכולתי הוצאתי את הטלפון וצילמתי אותו, ראיתי אותו מרים את אמו כל הדרך מהבית עד לאוטו שחונה ומוותר על הכיסא הגלגלים ומניח אותה בעדינות ותוך כדי שהוא מנשק אותה ללא הפסקה. אז איתי אני מודה לך אתה איש מיוחד לימדת אותי הרבה ב-2 דקות שהיית למטה עשית לי את השבת. המון בריאות לאמא המהממת שלך ושנזכה לראות אתכם רק מחייכים". 

איתי לוי (צילום: צילום מסך פייסבוק)
איתי לוי (צילום: צילום מסך פייסבוק)