רק בשבוע שעבר קראתם לראשונה ב-TMI כי אחרי חודשים של מריבות מתוקשרות וסכסוכים משפטיים בין אורטל עמר ובן אל תבורי, מה שהוביל לנתק ממושך של הזמר מבנו תו פרינס, ההורים המשותפים והפרודים החליטו סופסוף לנסות להתפייס מחוץ לכותלי בית המשפט, ולמצוא את הדרך להתגבר על חילוקי הדעות, והכל לטובת הילד המשותף של השניים.

במהלך השבועיים האחרונים נרשמו מספר מפגשים בין הזמר בן אל לבנו, תו פרינס, והשניים השלימו את החוסרים אחרי חודשים בנפרד. בפוסט שהעלה הזמר בדקות האחרונות ברשתות החברתיות גולל את האירועים האחרונים, תוך שהוא מחמיא לאם בנו שהייתה עד לא מזמן אויבת משובעת שלו, וגם עוקץ אותה.

בן אל תבורי, אורטל עמר (צילום: ליאור פנקסון)
בן אל תבורי, אורטל עמר (צילום: ליאור פנקסון)

"יש הרבה דברים בחיים שוויתרתי עליהם. דבר אחד אין סיכוי שאני אוותר עליו! על הזכות הענקית להיות אבא! ועוד לילד כל כך טהור ומדהים כמו תו פרינס שלי. הייתי מאחל לעצמי עוד אחד כזה אבל בדיוק כזה! נכון יש תקופות יש ריבים יש ויכוחים הכל קורה בסופו של יום אנחנו חיים את החיים שלנו ואנחנו בני אדם בדיוק כמו כל אחד ואחד בעולם הזה ואף אחד לא יחיה אותם במקומנו. בתור ידוע בציבור לצערי כל דבר קטן שאני עושה/לא עושה מגיע לתקשורת איכשהו. למדנו לחיות עם זה. כמו שאתם יודעים, מלא דברים רעים כתבו עלי בשנה האחרונה", כתב תבורי.

בן אל תבורי, אורטל עמר (צילום: אינסטגרם)
בן אל תבורי, אורטל עמר (צילום: אינסטגרם)

עוד הוסיף הזמר ושיתף: "נכון, עשיתי טעויות אבל מי שמכיר אותי טוב יודע שאני לא בנאדם רע. אבל כן מאז ומתמיד אני מקבל הודעות נאצה ואפילו יותר בשנתיים האחרונות. זו לא הרגשה נעימה וזה לא כייף, אבל למדתי לספוג להתעלם ולעבור האלה. אז לכל אלה שעוברים התעללות מילולית. תהיו חזקים ותעברו הלאה, כי אלה שכותבים לכם את הדברים הרעים, רק מקנאים בכם - תזכרו את זה תמיד. רק אהבת חינם ויכולת לשים את האגו בצד תביא קארמה טובה. אז...פרגון מהלב.. למרות כל הריבים, הוויכוחים .. הבולשיט שכותבים בחוץ.. דבר אחד אי אפשר לקחת מאורטל. היא אמא מדהימה . למרות השריטות שלה".

View this post on Instagram

A post shared by - בן אל תבורי (@beneltavori) on