קארין ואריאל קליינברג הזוג הצמוד מהעונה השביעית של "המירוץ למיליון", שכמעט קטפו את המיליון כשהגיעו למקום השני, עברו שנה לא פשוטה. על המסך הם פיזרו חיוכים ואהבה בלתי נגמרת אלא רגע אחרי שהמירוץ נגמר, שיתפה קארין שאחרי שלוש שנות זוגיות שלא ידעו מריבות, החלו בעיות בנישואים וריבים בלתי נגמרים. עוד שיתפה קליינברג על הרצון שלה לעזוב הכל ולטוס לתיאלנד, כדי להתאוורר משנה לא פשוטה שלה כמורה, ואז הגיעה הקורונה והרסה להם את כל התוכניות. כעת חושפת קליינברג את הטלטלה הנוספת והקשה שעברו.

הזוג הצעיר התבשר רגע אחרי ראש השנה שהם מצפים להרחיב את התא המשפחתי ונמצאים בהריון ראשון. הם עוד לא הספיקו לשמוח ולהתרגש ואז גילו שבשלבים מוקדמים להריון, רגע אחרי שבישרו למשפחות, אין לעובר דופק וכך שיתפה קליינברג את עוקביה: "השנה התחילה לא פשוט בכלל. ואז זה קרה, המחזור מאחר, מבינה שזה הזמן לעשות בדיקת שתן על מקל, שני פסים על המקל, אני בהריון. הדמעות ישר הגיעו, אריאל לא היה בבית, נכנסתי לרכב, קניתי דובי קטן כתבתי פתק עוד כמה חודשים הוא יקרא לך אבא, הצמדתי את המקל עם שני הפסים, קולטת שאריאל כבר בחניה. מכינה את המצלמה במקום נסתר לתעד את הרגע המרגש".

קארין ואריאל, המירוץ למיליון (צילום: יוסי אלוני)
קארין ואריאל, המירוץ למיליון (צילום: יוסי אלוני)

"אריאל מגיע, בא למיטה מזיז את השמיכה קולט את הדובי והמקל, התרגשות מטורפת. פתאום מתחילים לדבר לבטן, מבינים שאשכרה אנחנו הולכים להיות הורים , בוכים מחייכים מתרגשים. נוסעים להורים לספר בצורה מיוחדת, כן טעות של מתחילים. אחרי חודש שעה לפני צאת השבת, יש לי כאבים בבטן. אמרת לאריאל אתה יודע מה מפחיד בהריון? שלי אין מה לעשות כדי לעזור לעובר במקרה וקורה משהו הכל זה הקב"ה".

קארין ואריאל קליינברג, המירוץ למיליון (צילום: מיכה לובטון)
קארין ואריאל קליינברג, המירוץ למיליון (צילום: מיכה לובטון)

"הכאבים רציניים, נכנסת לשירותים ובום אני רואה דם. הדמעות שוב עולות רק הפעם מפחד. נוסעים לבית חולים, שוכבים על המיטה, הרופא עושה בדיקה ואומר אין דופק". קליינברג העלתה את הפוסט הכואב עם תמונה של השניים מחייכים וכתבה: "לא קיימות אצלנו תמונות בלי חיוך, אחרי הכל המטרה של שנינו לעלות חיוך אחד לשניה, גם ברגעים קשים". 

קארין ואריאל, המירוץ למיליון (צילום: מיכה לובטון)
קארין ואריאל, המירוץ למיליון (צילום: מיכה לובטון)